اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در خانه ملت:

شیطان بزرگ با اهانت به پیامبر(ص) نابودی خود را نزدیک کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به اینکه صهیونیسم بین‌المللی از هیچ حربه‌ای برای ضربه بر پیکره اسلام دریغ نخواهد کرد گفت: شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها با اهانت به پیامبر (ص) خودشان را به نابودی نزدیک کردند.

شیطان بزرگ با اهانت به پیامبر(ص) نابودی خود را نزدیک کرد

احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در مورد انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اظهار کرد: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا نمی‌خواهند مسلمانان به استقلال برسند و همیشه به دنبال وارد کردن ضربه به پیکره اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیسم بین‌المللی از همه حربه‌ها برای ضربه زدن به پیکره اسلام دریغ نخواهد کرد تصریح کرد: این توهین‌ها موضوع جدیدی نیست و نمونه‌های آن را قبلا در کتاب آیات شیطانی، کاریکاتورها و فیلم‌های ضد اسلامی مشاهده کرده‌ایم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا اهداف صهیونیسم بین‌الملل در این موضوع  راه به جایی نخواهد برد، خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها با این کارها خودشان را به نابودی نزدیک کردند.

امیرآبادی‌فراهانی با تاکید بر اینکه با توهین به ساحت پیامبراکرم(ص) مسلمانان از نیت‌های شیطانی شیطان بزرگ بیشتر آگاه شدند اضافه کرد: واکنش‌های مردم لیبی و یمن بخشی از واکنش‌های مسلمانان عالم است و به زودی حرکت مسلمانان و در صف متحد علیه استکبار به رهبری آمریکا افزایش خواهد یافت.

وی هدف استکبار جهانی از تولید فیلم موهن نسبت به خاتم الانبیا را انحراف افکار عمومی از موضوعات خلاف نظر آنان دانست و تصریح کرد: در ضدیت مدعیان تکریم ادیان به رهبری آمریکا با دین اسلام و مبانی آن هیچ شکی نیست و یکی از راه‌های شوم مبارزه آنان، توهین به مقدسات مسلمانان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پس از آن که جنگ سرد را با شوروی خاتمه دادند قضیه 11 سپتامبر را کلید زدند، تصریح کرد: قضیه 11 سپتامبر را راه انداختند تا جبهه جدیدی علیه خودشان تشکیل دهند تا بتوانند از این طریق مالیات بیشتری را از مردم آمریکا اخذ کنند و به نوعی آنها را سر کار بگذارند.

امیرآبادی‌فراهانی با تاکید بر اینکه گروه کوچکی در آمریکا به فکر چپاول اموال مردم این کشور از طریق برنامه‌های مختلف است اضافه کرد: همان جبهه کوچک با ایجاد سناریو 11 سپتامبر اسلام‌ستیزی را به‌وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از 11 سپتامبر استفاده ابزاری کردند و در نخستین قدم مسلمانان را در افکار عمومی دنیا تروریست جلوه دادند خاطر نشان کرد: قضیه 11 سپتامبر توجیه کارهای غیرارزشی آمریکا در  این کشور و راه انداختن جنگ در عراق و افغانستان شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام تنها دینی است که به دنبال برقراری عدالت و رساندن انسان به جایگاه واقعی است تصریح کرد: استکبار جهانی خوب می‌داند تنها مسلمانان هستند که می‌توانند مقابل ظلم و غارت آن‌ها ایستادگی کنند و برای همین افکار عمومی دنیا را با بحث‌های اسلام هراسی منحرف می‌کنند. 

امیرآبادی‌فراهانی خاطر نشان کرد: برخی حکام عربی دنباله روی نقشه‌های شوم آمریکا شده و در مجامع جهانی از این موقعیت سوءاستفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تعطیلی سفارت کانادا در تهران اظهار کرد: سفارت کانادا از خیلی وقت پیش بسته شده بود و تنها نامی از این سفارتخانه باقی مانده بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هدف کانادا از این اقدام را انحراف افکار عمومی از موفقیت ایران در اجلاس عدم تعهد دانست و اضافه کرد: این کار دولت کانادا صرفا اقدام نمایشی و رسانه‌ای بود تا خوش خدمتی به ارباب خود یعنی اسرائیل داشته باشد.

امیرآبادی‌فراهانی با تاکید بر اینکه مدت‌ها است جمهوری اسلامی مبادلات اقتصادی با کشور کانادا ندارد اضافه کرد: دولت این کشور از گذشته تاکنون دنباله‌رو اسرائیل بوده و به نوعی خط مقدم این کشور محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول