اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

تبعات توهین به پیامبر اعظم (ص) دامنگیر کاخ سفید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: مطمئنا تبعات توهین به پیامبر اسلام(ص) دانگیر سردمداران کاخ سفید می‌شود.

تبعات توهین به پیامبر اعظم (ص) دامنگیر کاخ سفید می‌شود

محمدعلی قمی اویلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با محکومیت انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم و مقدسات اسلامی اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) در راستای موج چهارم اسلام‌هراسی است.

وی این اقدام را اقدامی نفرت‌انگیز دانست و خاطرنشان کرد: اهانت به پیامبر خاتم در فیلم آمریکایی صهیونیستی قلب امت واحده اسلامی را جریحه‌دار کرده است.

قمی با اشاره به آنکه پیامبر عظیم‌الشان اسلام به عنوان هادی بشریت و منادی صلح و پیام‌‌آور راستی و حقیقت از سوی خداوند نازل شده است، ادامه داد: این توهین نشان داده که استکبار جهانی از بیداری اسلامی و گسترش دین اسلام در سراسر دنیا سخت به وحشت افتاده است.

وی اضافه کرد: بیداری اسلامی و خیزش آن در برابر توطئه‌های استبدادی غرب و آمادگی افکار تشنه حقیقت‌جوی جهان برای پذیرش دین مبین اسلام عامل آغاز موج چهارم اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی از سوی دشمنان شده است.

وی خطاب به سردمداران مستبد جهانی بیان داشت: بدون تردید تبعات این توهین‌ها دامنگیر سردمداران کاخ سیاه خواهد شد و همان طوری‌که مقام معظم رهبری در فرمایشات چند ماهه اخیر بیان داشتند این امر باعث جلو افتادن زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی و سایر دولت‌های سلطه‌گر خواهد بود.

فرماندار شهرستان نوشهر در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز جمعه گفت: مردم متدین نوشهر همگام و هم‌صدا با هموطنان و مسلمانان بیدار سایر کشورها در روز جمعه با شرکت در راهپیمایی اعتراض‌آمیز پاسخ دندان‌شکنی را به این توطئه صهیونیستی ـ آمریکایی خواهند داد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول