اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

اهانت به پیامبر اسلام اهانت به تمام بشریت است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی اهانت به پیامبر اسلام را اهانت به تمام بشریت دانست و گفت: اهانت صهیونیست‌ها در ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) از سوی بشریت محکوم است.

اهانت به پیامبر اسلام اهانت به تمام بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان‌شمالی محمود احمدی بیغش در جمع علمای شیعه و سنی بخش راز وجرگلان اظهار کرد:ما معتقدیم پیامبر اسلام ، پیامبر نور و رحمت و متعلق به بشریت است و برای تکمیل ادیان الهی آمده و اهانت به او نه تنها اهانت به تمام مسلمین، بلکه اهانت به تمام بشریت است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان‌شمالی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر(ص) خواند و  خطاب به علما و مردم شیعه وسنی این خطه اظهار کرد: اخوت و برادری، را در مقابل دشمنان اسلام مستحکم، استوار و حفظ  کنید.

احمدی بیغش همچنین شهادت شهدای اهل سنت در کنار برادران شیعه خود در دوران دفاع مقدس را برشمرد و یادآور شد: حضور شهدای اهل سنت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سند لبیک آن‌ها به امام امت و رهبر پیامبرگونه انقلاب و نشان اخوت و برداری مثال‌زدنی میان شیعه و سنی در منطقه راز و جرگلان است که لازم است این روحیه همواره حفظ شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول