اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص)

استاندار مازندران ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در پی اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) ساخت فیلم موهن را محکوم کرد.

استاندار مازندران ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی ساخت فیلم موهن و اهانت به پیامبر اسلام را در پیامی محکوم کرد.

استاندار مازندران در این پیام گفت: حادثه دردناک و هتک حرمت و اهانت به حریم قدسی پیامبر عظیم‌الشانی که ساحت عظیم رستگاری برای تمام مسلمین است، قلوب میلیون‌ها انسان مومن و آزاده را در جای جای جهان جریحه‌دار کرد.

طاهایی افزود: اگرچه آمریکا و منادیان دروغین آزادی در ادامه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های خود نسبت به اسلام عزیز دست به هر اقدامی می‌زنند لیکن ریشه اقدام اخیر و تولید و انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به رسول مکرم اسلام را می‌توان در گسترش فزاینده و رو به رشد فرهنگ عظیم اسلام در جهان دانست.

این مسئول اضافه کرد: اقدامات چند سال اخیر غرب و در راس آن امریکا در اهانت به مقدسات مسلمین که در راستای اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی در دستور کار آنها به خصوص شیاطین صهیونیست قرار گرفت، هیچ خللی در روند رو به رشد بیداری جهان اسلام ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به جریحه‌دار کردن عواطف میلیون‌ها مسلمان آزاده در سراسر دنیا گفت: این اهانت لکه ننگ دیگری است در کارنامه عقاید ضد بشری کسانی که داعیه‌دار آزادی و رعایت حقوق بشر هستند.

وی در ادامه افزود: چراکه این اقدام مذبوحانه نه تنها اهانت به دین مبین اسلام بلکه وهنی است به ساحت مبارک تمام ادیان ابراهیمی و فطرت پاک بشری که پیام مهربانی و اخلاق را از بطن آموزه‌های پیامبران دریافته‌اند.

طاهایی این اهانت بزرگ را محکوم کرد و به محضر ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" تسلیت گفت.

استاندار مازندران از مسلمانان و آزادگان جهان و ایران به ویژه مردم مومن و بصیر استان مازندران خواستار شد تا با تبعیت از فرامین رهبری عظیم‌الشان و با حضور در عرصه‌های مختلف، مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام غیرانسانی به گوش جهانیان برسانند.

در پایان طاهایی با دعوت از علما، نخبگان، اساتید، دانشجویان، جوانان و آحاد مردم به واکنش در برابر این توطئه شنیع گفت: در صفوفی به هم پیوسته یک‌بار دیگر پیام متعالی و سراسر مهر و رحمت رسول اعظم را در تمام جهان طنین‌انداز کنید.

انتهای‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول