اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نهضت اسلامی در جهان اهانت به پیامبر اسلام را محکوم می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نهضت اسلامی در جهان و موج اسلام خواهی در همه کشورها باعث شده است تا اهانت به مقدسات اسلامی در سراسر جهان محکوم شود و آمریکا در این باره درمانده است.

نهضت اسلامی در جهان اهانت به پیامبر اسلام را محکوم می‌کند

آیت الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: استکبار جهانی برای برهم زدن توجهات جهانی در حال اقداماتی است و باید در این باره هوشیار بود و این اقدامات برای حرکت‌های بعدی است که استکبار جهانی در دستور کار دارند.

وی با تأکید بر این که اهانت به ساحت مقدس رسول اعظم (ص) سبب افزایش وحدت اسلامی و دشمن شناسی می شود، اظهار داشت: در برهه حساس کنونی نظام لیبرالیست آمریکایی و رژیم صهیونیستی منفورترین نظام‌ها در میان مسلمانان است.

کعبی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی دشمن در تلاش است تا محکی به مسلمان جهان بزند ولی در برخی مناطق جهان پاسخ‌های بسیار سنگینی به آمریکا داده شده است که باعث شده تا آمریکا در این باره بسیار شگفت زده و درمانده باشد.

وی آمریکا ستیزی و صهیونیزم‌ستیزی را از شاخصه‌های بارز بیداری اسلامی دانست و گفت: راهپیمایی جوانان در مصر، لیبی و ایران به یقین همه کشورهای اسلامی را در بر خواهد گرفت و سبب شتاب به حرکت بیداری اسلامی می‌شود.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: مسلمانان در مقابل توهین به پیامبر اکرم(ص) سکوت نمی‌کنند و به این دلیل در تلاش هستند تا به بهترین وجه ممکن این اقدام را محکوم کنند و این موج محکومیت آمریکا و اسرائیل تنها به دلیل بصیرتی است که در جهان به واسطه بیداری اسلامی رخ داده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نقطه واکنش به این حرکت توهین‌آمیز در جایی آغاز شد که ناتو و استکبار در آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، اما به یقین زمان انزوای نظام نامشروع آمریکا و صهیونیست فرا رسیده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول