اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

ساخت فیلمی توهین‌آمیز علیه پیامبر (ص) تنها به دلیل ترس از اسلام است

خبرگزاری فارس: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ساخت فیلم‌های موهن علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) تنها به دلیل هراس استکبار از اسلام و موج اسلام‌خواهی در جهان است.

ساخت فیلمی توهین‌آمیز علیه پیامبر (ص) تنها به دلیل ترس از اسلام است

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: توهین به اسلام و پیامبر اکرم در فیلمی که از طرف کشیش معلوم‌الحالی که چندی پیش نیز با سوزاندن صفحاتی از قرآن موجبات خشم مردم جهان را بر انگیخت تنها به دلیل موج فراگیر اسلام‌خواهی و ترس از گسترش روز افزون آن است.

وی افزود: دشمن در مقابل اسلام و توجیهات منطقی و دینی آن هیچ استدلالی جز توهین ندارد و این نشان از ضعف دشمن ماست و قدرتی که در اسلام وجود دارد.

جعفری تأکید کرد: دشمنان شوم اسلام با توطئه چینی و طراحی سناریوهای مختلف درصدد محو کردن نام و نشان دین مبین اسلام هستند، اما خوشبختانه با عنایات الهی این دسیسه‌های شوم به ثمر نمی‌رسد و هر بار که سناریویی را می‌چینند به در بسته برخورد می‌خورند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در شرایط کنونی که بیداری اسلامی تقریبا همه کشورهای آسیا را به نحوی در نوردیده است غرب با چنین اقداماتی به دنبال آدرس غلط دادن به مسلمانان است ولی در این باره مسلمانان هوشیارانه اقدامات توهین‌آمیز این فیلم را محکوم کرده و به مسائل جهان اسلام نیز نیم‌نگاهی زیرکانه خواهیم داشت.

جعفری تاکید کرد: مردم ولایتمدار خوزستان پس از نماز عبادی، سیاسی جمعه انزجار خود را نسبت به اقدامات نابخردانه دشمنان اسلام اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول