اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای

بسیجیان مهریز اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: بسیجیان شهرستان مهریز با انتشار بیانیه‌ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

بسیجیان مهریز اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، جمعی از بسیجیان شهرستان مهریز با انتشار بیانیه‌ای اقدام شیطانی و هتاکی بی‌شرمانه نسبت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر استکبار جهانی در توطئه طراحی شده جدید، ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام شیطانی خود، قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مسلمانان جهان در حالی که هنوز داغ جراحت اهانت به قرآن کریم و کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و... را بر دل دارند، این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل صهیونیستی بین‌الملل نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: بی‌تردید این اقدامات در راستای اسلام ستیزی اجرا می‌شود و گواه آشکاری بر ترس نظام سلطه از موج بیداری اسلامی و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بسیجیان مهریزی ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و عرض تسلیت به محضر ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری، با ابراز نفرت نسبت به این واقعه جسارت آمیز اعلام می‌دارد که عوامل این جنایت باید بدانند که این اقدام جنون آمیز آنها همانند سایر توطئه‌ها، دستاوردی جز نفرت و انزجار مسلمانان جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی نداشته و بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین مدعیان دفاع از حقوق بشر برخواهد داشت.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول