اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

هتک حرمت پیامبر(ص) قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

هتک حرمت پیامبر(ص) قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرد

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام(ص) را در راستای خوی اسلام ستیزی دشمنان اسلام و مبارزه با اصل اسلام دانست.

وی اظهار کرد: باید از همه امکانات در صحنه بین‌الملل علیه اهانت و اسلام ستیزی آمریکا استفاده کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده‌ اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز برخواسته‌اند، گفت: آنان با این اقدام خود در حقیقت به مبارزه با نور و هدایت الهی پرداخته و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت می‌کنند.

وی تصریح کرد: البته سردمداران آمریکا بعد از هر اقدام ضد اسلامی در این کشور تنها به عذرخواهی بسنده می‌کنند که این موضوع اصلاً قابل قبول نیست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌‌شمالی با اشاره به اتفاقات پس از اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) و راه‌پیمایی مردم در کشورهای مختلف یادآور شد: اعتراض گسترده ملت‌های مسلمان در کشورهایی همچون لیبی و مصر نشان از بالا رفتن میزان نفرت ملت‌های آزاده از آمریکا و استکبار جهانی است و این در واقع از پیامدهای جدی بیداری اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی برای راهپیمایی سراسری مردم این استان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) در فیلم موهن گفت: راهپیمایی مردم همیشه در صحنه این استان فردا پس از اقامه نماز جمعه در سطح خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول