اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار انجام شد

حضور 33 آشپز گلستانی در مدیریت آشپزخانه نجف اشرف

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: برای نخستین بار مقدمات حضور 33 آشپز گلستانی در مدیریت آشپزخانه نجف اشرف فراهم شد.

حضور 33 آشپز گلستانی در مدیریت آشپزخانه نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی شیخی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: ساخت برنامه‎های آموزشی به زبان فارسی و ترکمنی از دیگر برنامه‎های این اداره کل است.

وی توجیه چهره به چهره مدیران راهنما قبل از اعزام را از برنامه‎های حج و زیارت عنوان کرد و بیان داشت: پیگیری توسعه فرودگاه گرگان برای انجام پروژه‎های هوایی، برگزاری همایش‎های تقریب، تشکیل تیم‎های ورزشی فوتسال، تیراندازی، تنیس و کوهپیمایی از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان خاطر نشان کرد: 12 هکتار زمین در بندرترکمن برای اجرای پروژه دهکده آموزشی فرهنگی تملک شد.

شیخی از مستقل شدن بعثه مقام معظم رهبری و منفک شدن از استان مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج ارمغان حرا در حج و زیارت گلستان افتتاح شده است یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی ارمغان حرا هر ساله با هدف تحکیم وحدت در استان انجام می‎شود.

وی گفت: بر اساس تفاهمنامه حج و زیارت گلستان و کمیته امداد امام خمینی به دو نفر از کارگزاران حج و زیارت استان عیسی امین‎خواهی از گرگان و محمد اسلامی از آق‎قلا عضویت افتخاری داده شده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان در پایان اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه دیگری بین آموزش و پرورش استان و حج و زیارت گلستان، سوادآموزی زائران بی‎سواد در موسم حج و اجرای زنگ حج در مدارس استان منعقد شد.

در گلستان 30 دفتر و 3 هزار کارگزار حج و زیارت وجود دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول