اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق اردبیل:

پروژه 50 ساله در دوران مدیریت من افتتاح شد

خبرگزاری فارس: استاندار سابق اردبیل گفت: یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های بر زمین مانده از 50 سال پیش در استان اردبیل در دوران مدیریت بنده تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

پروژه 50 ساله در دوران مدیریت من افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری امروز در مراسم تودیع خود در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: خدا را گواه می‌گیرم که با همان انگیزه‌ای که در چهار مرداد 89 به استانداری اردبیل منصوب شدم تا لحظه آخر حضورم در این استان در سنگر خدمتگزاری حاضر شده و امروز در نهایت همدلی و صمیمیت سنگر خدمت در این استان را به جوان متعهد، متخصص و پرتلاش اکبر نیکزاد تحویل می‌دهم.

وی یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل را گرامی داشت و تصریح کرد: یک دوره دو سال و یک ماه و 15 روزی را در این استان در پست استانداری خدمت کردم و هر چه در توان داشتم به کار گرفتم و از کارهای انجام شده نیز پشیمان نیستم هر چند در آن اشتباهی داشته باشم که امیدوارم خداوند متعال و بندگان او این خطاها و گناهان مرا ببخشند.

صابری با ابراز خرسندی از تصمیمات و عملکرد خود در دوران تصدی استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌ای نیز در این ایام بر زمین مانده و نتوانستیم آنها را به سرانجام برسانیم بیشتر به دلیل کوتاهی مسئولیت در این استان بود که امیدوارم استاندار جدید بتواند آنها را به سرمنزل مقصود برساند.

این مسئول از نام بردن از برخی پروژه‌ها که به اصطلاح مشت نمونه خروار است، اضافه کرد: در 25 ماه گذشته پروژه‌ای را در این استان با 50 سال قدمت به بهره‌برداری رساندم که تکمیل آن از نظر برخی‌ها سخت به نظر می‌رسید اما با تکمیل راه پونل – خلخال این وعده به حقیقت و واقعیت تبدیل شد.

وی کارهای انجام شده را نتیجه تلاش و مجاهدت مدیران توانمند استان اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: در عرصه منابع انسانی با کمک مدیران استان کاری ماندگار انجام دادیم به طوریکه نیروی طرحی در حال بازنشسته را که بلاتکلیف بوده به شرایط پیمانی تغییر وضعیت دادیم.

به گزارش فارس، استاندار سابق اردبیل تعیین تکلیف 700 نیروی انسانی شرکتی و خدماتی را در استان کاری بی‌نظیر و الگویی شایسته برای استان‌های دیگر برشمرد و یادآور شد: به تعبیر افکار عمومی پرشورترین و سالم‌ترین انتخابات را در اسفند سال گذشته برگزار کردیم و سعی شد با آرامش و اطمینان خاطر امنیت پایدار این استان بیش از گذشته برقرار باشد.

صابری راه‌اندازی دوباره کارخانه سبلان پارچه و مشغول شدن 500 کارگر در این کارخانه را از دیگر اقدامات ماندگار خود توصیف کرد و گفت: افتتاح سبلان خودرو نیز از دیگر توفیقات خدمت در این استان بود که در کمتر از دو سال تکمیل شده و هم اکنون اتوبوس تولید شده آن در سطح خیابان‌ها و شهرهای مختلف مردم را جابه‌جا می‌کنند.

 

توجه به مصلا سازی افتخار من است

وی در ادامه سخنان خود به همت و تلاش بی‌وقفه در تأمین زیرساخت‌ها و توجه جدی به حوزه‌های علمیه، مساجد و مصلاها را یادآور شد و افزود: امروز در این استان کمتر شهری را سراغ داریم که مصلایی در آن احداث نشده و یا عملیات اجرایی آن شروع نشده باشد.

صابری خود را سرباز ولایت و نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: بنده تنها از سنگری به سنگر دیگر منتقل شدم و طبیعی است همچنان مهر و محبت مردم اردبیل در قلب و جان من ساری و جاری است.

وی از روحیه خستگی‌ناپذیر مدیران استان اردبیل قدردانی کرد و ادامه داد: اگر در دوران مدیریتی خود با مدیر و مسئولی رفتاری تند داشتم از همین تریبون عذرخواهی می‌کنم چرا که ماهیت کار مدیریتی ایجاب می‌کند که در انجام کارها باید سفت و سخت بود.

استاندار سابق اردبیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و مجاهدت مدیران استانی، ائمه جمعه و روحانیت و اهالی استان قدردانی کرد و بیان داشت: معتقدم این استان در زمینه اشتغال ظرفیت خوبی دارد و می‌تواند در یک برنامه‌ریزی با کاهش تدریجی بیکاری مواجه باشد چرا که وجود یک بیکار نیز زیادی است.

وی با قدردانی از همراهی نمایندگان مجلس هشتم و نهم در دوران تصدی استانداری خاطرنشان کرد: بنده هیچ دلخوری از مجموعه‌های نظارتی ندارم بلکه بهترین یاران و دوستان من از دستگاه‌های نظارتی و محاسباتی است.

صابری در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم مردم این استان بنده را حلال کنند و برای ادامه خدمت و توفیق انجام وظیفه در سنگر جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد دعا کرده و این فرزند خود را با دعای خیر از این استان بدرقه کنند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول