اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مدیریت منابع آبی در اولویت کارگروه کشاورزی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت منابع آبی و خاکی استان باید در دستور کار کارگروه توسعه بخش کشاورزی قرار گیرد.

مدیریت منابع آبی در اولویت کارگروه کشاورزی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید اظهار کرد: تصمیماتی که در این کارگروه اتخاذ می‌شود باید متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف استان بوده و بر اساس اولویت‌های هر شهرستان این اقدامات به انجام برسد.

وی بر فعال شدن کارگروه تخصصی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان تاکید کرد و ادامه داد: این کارگروه‌ها باید به ریاست فرمانداران و به صورت منظم و در فاصله زمانی مشخص برگزار شده و تصمیمات و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کارگروه استانی ارسال شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان‌های استان از حیث اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع موجود در این بخش از سوی دبیرخانه کارگروه استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: دبیرخانه این کارگروه رتبه‌بندی شهرستان‌های استان را از حیث موارد مذکور مورد ارزیابی قرار داده و به کارگروه ارائه کند.

رشید توسعه متوازن بخش کشاورزی در استان را یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه دانست و گفت: توسعه متوازن در این بخش زمانی به وقوع می‌پیوندند که در کنار کشاورزی به صنایع غذایی، تکمیلی، تبدیلی، دامداری و دامپروری نیز توجه جدی شده و مورد تاکید ویژه قرار گیرند.

وی ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی را از دیگر اهداف این کارگروه دانست و یادآور شد: همانگونه که در مسکن مهر از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور برای حل یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدی و اساسی صورت گرفت، امید است در این کارگروه نیز بتوانیم از تمامی ظرفیت‌‌‌های استان برای رفع موانع و مشکلات در بخش کشاورزی در این بخش استفاده کرده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول