اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مدیریت دیمی مهم‌ترین مشکل سیستم مدیریت کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد مدیریت دیمی را مهم‌ترین مشکل سیستم مدیریت کشور دانست و گفت: متأسفانه در این سیستم ریلی و اثرگذار حرکت نمی‌شود.

مدیریت دیمی مهم‌ترین مشکل سیستم مدیریت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در همایش ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در تشریح مدیریت دیمی بیان داشت: در این شیوه مدیریت هر مسئولی پس از انتصاب از آبدارچی گرفته تا سایر پست‌ها دست به جا به جایی و تغییر می‌زنند.

وی از ثبات مدیریتی به عنوان یکی از فاکتورهای موفقیت در سیستم مدیریت برشمرد و افزود: این روش راه به ترکستان است و در رشد، تعالی و پیشرفت جامعه اثرگذار نخواهد بود.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه برای توسعه ناگزیر به مدیریت ریلی هستیم، اظهار کرد: هر مسئولی که برای مدیریت‌ها انتخاب شده باید برای توسعه ریلی کار کند و این به نفع جامعه است.

وی افزود: به طور حتم اگر مدیریت‌ها بر پایه ریلی نباشد مردم رنگ توسعه را نخواهند دید.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از مدیریت دیمی به عنوان شیوه مدیریت ناسالم یاد کرد و گفت: تداوم این وضعیت در مدیریت‌ها، نظام اداری را  مختل و دچار بی‌ثباتی می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد تا مدیران ضمن پرهیز از مدیریت دیمی، مدیریت ریلی را برای توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اساس کار خویش قرار دهند.

امام جمعه بجنورد همچنین در بخش دیگری فعالیت‌های اقتصادی را نیازمند امنیت برشمرد و افزود: البته امنیت در حوزه‌های مختلف وجود داشته که نباید از آن غفلت کرد.

وی ادامه داد:نقش امنیت در حوزه اقتصادی اجتناب‌ناپذیر بوده به گونه‌ای که نقش اثرگذاری را برای معیشت مردم و حرکت در مسیر الی الله دارد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه عدالت مهم‌ترین زیر ساخت امنیت به شمار می‌رود، گفت: این عدالت در حوزه‌های مختلف اعم از عدالت در قانون، عدالت در قضاوت، عدالت در واگذاری پست‌ها، نظارت‌ها و... قابل بررسی است.

وی توجه به معیشت مردم در نظام اسلامی را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: عدالت و معیشت به یکدیگر گره خورده است و این اهمیت حوزه‌ها در نظام اسلامی که بر زندگی بدون دغدغه مردم توجه داشته را می‌رساند.

امام جمعه بجنورد گفت: تمامی این حوزه‌ها اعم از امنیت، عدالت، معیشت در فعالیت‌های مسئولان باید دیده شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول