اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

اجلاس تهران مدیریت جهانی را به چالش کشید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاس تهران با به چالش کشاندن مدیریت جهانی ثابت کرد که تنها بازیگران فعال عرصه بین‌المللی کشورهای غربی نیستند.

اجلاس تهران مدیریت جهانی را به چالش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لردگان اظهار داشت: موفقیتی که ایران اسلامی در اجلاس تهران به دست آورد دستاورد بسیار بزرگی بود که در افزایش قدرت و اقتدار آن نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اجلاس تهران از شاهکارهای مهم نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در حالی که استکبار جهانی در یک بسیج همگانی درصدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود برگزاری اجلاس تهران بهترین گزینه برای رفع این توطئه‌ها شد.

جلالی، از میان بردن تبلیغات سوء دشمنان را از مهمترین دستاوردهای اجلاس تهران برشمرد و گفت: در حالی که دشمن همواره در تلاش است که ایران را کشوری ناامن و منزوی جلوه دهد اما اجلاس تهران نشان داد که این تبلیغات پوچ و واهی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهد یکی از بهترین اجلاس‌های این جنبش بوده و دستاوردهای مثبت بسیاری برای اعضای آن به دنبال داشته است.

جلالی با بیان اینکه اجلاس تهران، مدیریت جهانی را به چالش کشیده است، تصریح کرد: اجلاس تهران ثابت کرد که تنها بازیگران فعال عرصه بین‌المللی کشورهای غربی نیستند و کشورهای دیگر جهان نیز می‌توانند نقش فعال ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده، اظهار داشت: سال آینده دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که باید شرایط و بسترهای لازم برای برگزاری هرچه بهتر آن را فراهم کنیم.

جلالی به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: ترس از خدا، نظم در کارها و ایجاد صلح و آشتی در میان مردم از مهم‌ترین اموری است که حضرت علی(ع) افراد را نسبت به آن سفارش کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، رمز موفقیت در امور را همبستگی و اتحاد دانست و گفت: برای پیشبرد امور و برنامه‌های استان و شهرستان‌ها باید همه مسئولان و مدیران با یکدیگر اتحاد و وحدت لازم داشته باشند.

جلالی، مسیر رشد و توسعه شهرستان لردگان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این شهرستان در سال‌های اخیر از رشد و توسعه بالایی برخوردار بوده البته ایرادات و ضعف‌هایی هم در این میان وجود دارد.

وی تصریح کرد: تغییر سیمای این شهرستان بستگی به نیروی انسانی دارد چراکه اصلی‌ترین عنصر توسعه مباحث مدیریتی است.                                                                                                                                                                       

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول