اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

فرهنگ مدیریت در ایلام تغییر کند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: فرهنگ مدیریت در ایلام باید تغییر کند.

فرهنگ مدیریت در ایلام تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی در جمع مدیران استان ایلام اظهار داشت: آخرین سئوال نماینده شمالی استان ایلام از وزیر کشور در خصوص انتخاب معاون پشتیبان استاندار ایلام است.

وی ادامه داد: نماینده شمالی ایلام در نامه‌ای که خطاب به وزیر کشور نگاشته، آورده است از وقتی که کریمی معاون پشتیبانی استانداری ایلام شده حجم نارضایتی‌ها به حد فراوانی افزایش یافته و سبب نارضایتی شدید در بین مردم و کارکنان استانداری ایلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: اگر قرار است استان پیشرفت کند باید فرهنگ‌های غلط را اصلاح کنیم در غیر اینصورت جلو نخواهیم رفت.

اعلایی تصریح کرد: همه در حال حرکت هستیم اما در عمل کسی پیشرفت نمی‌کند. اگر بخواهیم درست حرکت کنیم باید همه این موارد را اصلاح کنیم.

استاندار ایلام گفت: فرهنگ مدیرشدن در استان ایلام نیز باید اصلاح شود، تا در استان کوچکترین فضایی که خالی می‌شود همه به حرکت می‌افتند و توصیه‌ می‌کنند که فلان شخص آدم خوبی است.

این مسئول اضافه کرد: وقتی وارد استان شدم بسیاری از افراد بازنشسته در استانداری ایلام سر کار بودند، از معاونین استاندار تا فرمانداران بازنشسته شده بودن اما در سر کار خود حضور می‌یافتند.

اعلایی تصریح کرد: زمانیکه این افراد را در استانداری ایلام بازنشست کردم مورد قهر بسیاری واقع شدم، که چرا این افراد را بازنشسته کرده‌ام.

استاندار ایلام گفت: کسی که با این پیش‌ زمینه پست می‌گیرد و با این پس زمینه می‌خواهد صندلی را حفظ کند این فرد اصلا به فکر خدمت به مردم نیست.

وی ادامه داد: مدیر باید شان خود را حفظ کند حتی به قیمت از دست دادن پست مدیریش از شان و حرمت خود حفاظت و پاسداری کند.

این مسئول اضافه کرد: ایلام اگر پیشرفت داشته باشد نیازمند همت همگانی است و از انتقاد کردن دولت‌ها موفقیتی حاصل نخواهد شد.

اعلایی تصریح کرد: در مطلبی از داریوش قنبری نماینده پیشین ایلام خواندم که آزاد و غراوی استانداران وقت ایلام از بنده حقیر بهتر کار کرده‌اند.

استاندار ایلام گفت: من هم به این موضوع اعتقاد دارم که آزاد و غراوی هر دو از من بهتر بودند اما قنبری نماینده پیشین ایلام به یاد داشته باشد که خود ایشان در صحن علنی مجلس حضور علی و ولی را مضر برای توسعه استان معرفی کردند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول