اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

سوءمدیریت‌های اقتصادی روز به ‌روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم شورای اسلامی معتقد است، سوء‌مدیریت‌های اقتصادی هر روز در حال افزایش است.

سوءمدیریت‌های اقتصادی روز به ‌روز بیشتر می‌شود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس خراسان‌رضوی اظهار کرد: به دلیل یک سری مسائل خاص ترجیح می‌دهم در حال حاضر‌ درباره مشکلات اقتصادی به‌ وجود آمده اظهار نظر نکنم، اما باید عنوان کرد‌ که مجلس شورای اسلامی قطعاً در قبال این مشکلات، واکنش نشان می‌دهد و گفت‌وگوها و جلساتی نیز در این رابطه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید به دنبال راه‌حلی برای این مسئله باشیم و آنچه که در حال حاضر می‌تواند به حل این مسائل کمک شایانی انجام دهد، تعامل بیشتر میان دولت و مجلس است که متاسفانه باید عنوان کرد در این زمینه، تعاملات لازم صورت نمی‌گیرد.

پژمانفر بیان کرد: سوءمدیریت‌های اقتصادی دولت، هر روز بیشتر می‌شود و مباحث اقتصادی شکل پیچیده‌تری به خود می‌گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم عنوان کرد: پیش‌بینی خاصی از حضور وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی نمی‌کنم، اما اگر نمایندگان به این نتیجه برسند که راه‌حل این مسئله و مشکلات، حضور وزیر اقتصاد در مجلس است، ایشان به مجلس فراخوانده می‌شود، منتها باید در حضور وزیر اقتصاد نیز، راهکارهای حل مشکلات را بررسی کنیم.

پژمانفر بیان کرد: طبیعتاً وزرا در مقابل مجلس باید پاسخ‌گو باشند و نمی‌توانند در مقابل سؤال و احضار مجلس، بی‌تفاوت باشند.

پژمانفر در ادامه با اشاره به قطع روابط ایران و کانادا عنوان کرد: این مسئله قطعاً بیانگر ضعف کشور کانادا است، زیرا آنها مسئله‌ای مانند اسرائیل را بهانه قطع روابط خود با ایران قرار داده‌اند، در حالی‌ که بر روی مسئله اسرائیل، نوعی مطالبه جهانی وجود دارد و تنها به ایران اختصاص ندارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول