اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

مدیریت‌ها در محورهای توسعه کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من باید در زمینه مدیریت‌های سه‌گانه راه، کشاورزی و صنعت در کهگیلویه و بویراحمد تجدید نظر شود.

مدیریت‌ها در محورهای توسعه کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خصلت‌های خوبی دارد که من بیش از هر چیز پاکدستی و پرهیز از تجمل‌گرایی وی را می‌پسندم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آقای صابری در دو استان پیش از این سابقه مدیریت ارشد استانی داشته که تجربه‌ای گران‌سنگ برای وی به شمار می‌رود.

بزرگواری در ادامه با بیان این که سابقه فعالیت‌های صابری را در استان کرمان اعم از مبارزات انقلابی و فعالیت‌های مذهبی داریم، تصریح کرد: وی از نیروهای انقلابی و حزب‌الهی واقعی آن خطه به شمار می‌رود که امیدواریم با همان روحیه در استان ما منشأ خدمات شود.

وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان در حال توسعه یاد کرد و افزود: در واقع دولت‌های نهم و دهم نقش به سزایی در رونق و پیشرفت این استان داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و استقرار دولت خدمت‌گزار اکنون پروژه‌های بزرگی در دستور کار استان ما قرار گرفته که پروژه‌های مهر ماندگار از آن جمله به شمار می‌روند.

وی از تعامل و همکاری خود و همکارانش در مجلس برای کمک به استاندار جدید خبر داد و گفت: آماده همه‌ گونه همکاری با آقای صابری هستیم تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

بزرگواری در ادامه با انتقاد از برخی مدیریت‌ها در استان اظهار کرد: اشکالاتی اکنون در روند کارها می‌بینیم که بیشتر آن‌ها در زمینه مدیریتی است.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان دبیر اول کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس اولویت‌های حوزه انتخابیه خود در این بخش را بهتر از کس دیگری می‌دانم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت کشاورزی باید از خود تحرک بیشتری نشان دهد و نسبت به اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها با مرکز ارتباط دائم و مستمری داشته باشد تا گره‌های موجود در این بخش برطرف شود.

بزرگواری ادامه داد: نسبت به مدیریت کشاورزی در استان گلایه‌مندم چرا که در این بخش باید روحیه کار کردن وجود داشته باشد و قابلیت‌های کشاورزی را در استان ما به خوبی بشناسند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به وضعیت راه‌ها در استان اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین زیرساخت و اولویت رشد و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع راه است.

بزرگواری گفت: مدیریت ضعیف نمی‌تواند برای این حوزه چاره‌جویی کند چرا که اصولا مدیریت فعلی تخصصی در زمینه راه‌سازی و آشنایی با این بخش ندارد که بخواهد بن‌بست‌ها را باز کند.

وی تصریح کرد: باید کسی در بدنه راه باشد که مجموعه با او همراه و همدل باشند که این‌گونه موضوعی تصور نمی‌شود.

بزرگواری خاطرنشان کرد: مدیریت راه باید تخصصی باشد چرا که راه مقوله‌ای بسیار سنگین و پیچیده برای کار بوده و مدیریت توانمند و آشنا به کار است که می‌تواند کارهای انجام شده را به سر منزل مقصود برساند.

وی در ادامه و در انتقاد به مدیریت در بخش دیگری از محورهای توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بخش زیادی از امر تولید و اشتغال ما در استان را باید صنایع بر عهده بگیرند که اکنون چنین چیزی در کهگیلویه و بویراحمد قابل تصور نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برای راه‌اندازی برخی صنایع بزرگ دل و جرأت لازم است، عنوان کرد: مدیریت باید در این بخش از خود جرأت و جسارت نشان دهد تا بتواند رکود را از صنعت بگیرد و به صنعت‌گر امیدبخشی کند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول