اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

انحراف در مسیر هزینه‌کرد اعتبارات سرمایه‌گذاری پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده کمی به عنوان سرمایه‌گذار تسهیلات را می‌گیرند و در جای دیگر خرج می‌کنند و آن‌گاه توقع همکاری و تعامل دارند.

انحراف در مسیر هزینه‌کرد اعتبارات سرمایه‌گذاری پذیرفتنی نیست

محمدحسین حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ادعای برخی افراد که نام سرمایه‌گذار را با خود یدک می‌کشند، اظهار کرد: همکاری و تعامل بسیار بالایی با این دسته از افراد داشته‌ایم و حتی استاندار و مسئولان ارشد استانی را نیز بالای سر طرح‌های آن‌ها برده‌ایم.

این مسئول ارشد امور صنایع در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کس در برابر قانون و مقررات با دیگران تفاوتی ندارد و معتقدیم تسهیلات باید در چارچوب اهداف مصرف شوند.

حیدرپور با بیان اینکه نباید اجازه داد تسهیلات بانکی خارج از اهداف طرح به کار گرفته شوند، تصریح کرد: منکر این نیستیم که در حوزه کاری ما بخشی از تسهیلات پرداختی به سرمایه‌گذاران در محلی دیگر خرج شده‌اند ولی ادعا می‌کنیم که همه توان خود را به صورت 100 درصدی برای جلوگیری از این پدیده به کار گرفته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه طی آماری که اداره کار ارائه داده و هر سال نیز وجود دارد در بخش صنایع تنها پنج درصد انحراف از این موضوع وجود داشته است که رقم و آمار بسیار خوبی در این راستا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر 99 واحد صنعتی خوب کار کند و تنها یک واحد کار خود را به خوبی انجام ندهد ذهنیت بدی در نزد مردم ایجاد می‌شود، ابراز داشت: در یکی از این موارد فردی تسهیلات را در استان دریافت کرده و آن را خرج خرید ملک کرده و اکنون انتظار دارد که همه از جمله بانک به او اعتماد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرد به اصطلاح سرمایه‌گذار باید متوجه باشد که جلب اعتماد بانک در زمینه بهره‌برداری از طرح و بازگرداندن تسهیلات شرط اصلی همکاری دو جانبه با چنین افرادی است.

حیدرپور با بیان اینکه باید تکلیف تسهیلات قبلی مشخص شود، عنوان کرد: اگر بخواهیم عوارض شهرداری را پرداخت نکنیم و تسهیلات اخذ شده را برنگردانیم و تولید و اشتغالی هم صورت نگیرد و تنها به دنبال اخذ تسهیلات جدید باشیم، اعتمادی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول