اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره تاکید کرد

لزوم رعایت اصل مودت در امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: همواره امر به معروف و نهی از منکر در جایی که با مودت همواره بوده اثر گذاشته است.

لزوم رعایت اصل مودت در امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، موسی رضایی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به مصوبه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: بر اساس مصوبه این ستاد هر کار به مسئول و ارگان مربوطه واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از منکرات موجود در شهرستان احصا شده است، گفت: بدحجابی و پوشش مناسب و گرایش به ظواهر غربی و گاهی نیز تمایل به کشف حجاب از این منکرات محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره افزود: متداول‌شدن روابط دختر و پسر، اختلاط زن و مرد و همچنین وجود برخی زمینه‌های ناهنجاری‌های دینی در فروشگاه‌های اصناف از دیگر منکرات احصاء شده است.

وی با اشاره به بحث درآمد نامشروع و عدم توجه به حلال و حرام از سوی برخی افراد اضافه کرد: تکثیر سی‌دی‌های غیراخلاقی و مبتذل در بین برخی از جوانان و مزاحمت به نوامیس از دیگر منکرات محسوب می‌شود.

رضایی افزود: کم‌کاری و کم‌توجهی به مسئولیت، سرقت، قتل، چاقوکشی، طلاق، رفاه‌طلبی و روزه‌خواری از دیگر منکرات احصاء شده است.

وی با اشاره به بحث بدحجابی و گرایش به ظواهر غربی از سوی برخی افراد گفت: نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، اداره ارشاد و ائمه جماعات در زمینه تلاش برای رفع این مشکل دخیل هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه مسئولان ادارات باید توجه جدی به مسئله حجاب و پوشش افراد داشته باشند، اضافه کرد: در برخی از اداره‌ها بدحجابی آقا و خانم را می‌بینند ولی متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر نمی‌کنند.

وی افزود: همواره امر به معروف و نهی از منکر در جایی که با مودت هموار بوده اثر گذاشته است.

رضایی با اشاره به گسترش بلوتوث در بین دانش‌آموزان تصریح کرد: در صورت امکان باید دانش‌آموزان از به همراه داشتن تلفن همراه در مدرسه منع شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول