اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تویسرکان:

نیروی انتظامی عامل توانمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تویسرکان گفت: نیروی انتظامی به مثابه یک عامل توانمند نقشی کاربردی در احیا و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در همه عرصه‌ها دارد.

نیروی انتظامی عامل توانمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام سید باقر شیخ‌الاسلامی در نماز جمعه این هفته تویسرکان با دعوت همه به تقوا، اظهار داشت: تنها راه رهایی انسان از معضلات و مشکلات دنیوی و اخروی مجهز کردن خود به سلاح تقواست.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا تشنه عدالت است، با استناد به سخنان ائمه اطهار(ع) افزود: بهترین اعمال برای مسلمانان انتظار فرج حضرت مهدی(عج) است چرا که اگر کلید واژه انتظار را کالبدشکافی کنیم همه دستورات و فرامین الهی در آن نهفته است.

شیخ‌الاسلامی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه امانت‌داری در همه حوزه‌های مسئولیتی در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است، با اشاره به تعهد کاری مجریان و ناظران انتخابات در تویسرکان تصریح کرد: هیئت اجرائی و نظارت هیچ‌کدام کوچک‌ترین خیانتی به امانت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تویسرکان نکردند، و در انتخابات نهم مجلس به تشخیص و صلاحدید شورای نگهبان باطل شد و هیچ‌کدام از عوامل فعال در این مهم به حق مردم بی‌تقوایی نکردند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی به ویژه فعالان در عرصه مواد مخدر شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: در طی ماه‌های اخیر با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این نهاد، توانسته دو تن مواد مخدر کشف و ضبط کند.

خطیب جمعه تویسرکان تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت همه‌جانبه اجتماع است و در دین اسلام بالاتر از امنیت ما مأموریت دینی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه ما از نیروی انتظامی تقاضا داریم در مرحله نخست ایمان مردم را صیانت کنند، گفت: اشاعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر بر همه ما به عنوان یک وظیفه دینی واجب است و نیروی انتظامی هم به مثابه یک عامل توانمند نقشی کاربردی در احیا و نهادینه کردن این مهم در همه عرصه‌ها دارد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول