اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی:

اعتکاف دانش‌آموزی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی از بیست و پنجم تا بیست و هفتم ماه رمضان در تبریز خبر داد.

اعتکاف دانش‌آموزی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی گفت: هدف از برگزاری این مراسم ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در بین دانش‌آموزان است.

مسئول ستاد اعتکاف دانش‌آموزی استان افزود: این مراسم در راستای فرهنگ‌سازی برای نوجوانان و حضور آنان در فعالیت‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود زیرا تربیت معنوی کودکان و نوجوانان مستلزم ایجاد امکانات لازم برای اجرای چنین برنامه‌هایی است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: این مراسم معنوی در مسجد انگجی برای دختران و در مسجد جامع تبریز برای پسران برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات فرهنگی، حلقه‌های معرفت، گفتمان جوان و دین، مناجات، قرائت قرآن و تدبر در آیات الهی به همراه ویژه برنامه‌های کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مراسم می‌توانند تا 21 مرداد به مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول