اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

جذب سرمایه‌گذاران شاه‌‌کلید توسعه کوثر است

خبرگزاری فارس: حوزه‌های مختلف شاه‌کلید توسعه شهرستان کوثر است که می‌تواند به اشتغالزایی و توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان کمک کند.

جذب سرمایه‌گذاران شاه‌‌کلید توسعه کوثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه کمیته جذب شهرستان کوثر اظهار داشت: در یک فرآیند مطلوب و مؤثر جذب اعتبارات سال 90 به شایستگی انجام شده و موافقتنامه اعتبارات سال 91 نیز بین دستگاه‌های مختلف مبادله شده که امیدواریم با تخصیص 30 درصدی کارها با سرعت بیشتر انجام شود.

وی تصریح کرد: ما با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌توانیم اشتغال مولد و کارآفرینی حقیقی را رونق دهیم که در این ارتباط ضروری به نظر می‌رسد از توان و استعداد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کنیم.

رئیس‌ساداتی با یادآوری اینکه تاکنون بیش از 21 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در سایه اختصاص این رقم اعتباری حدود 100 طرح و پروژه در فصول مختلف اجرایی شده است.

این مسئول مهم‌ترین این پروژه‌ها را سد گیوی، مدرسه شبانه‌روزی، مجتمع اداری و فرهنگی، سالن‌های ورزشی و طرح فاضلاب شهر گیوی اعلام کرد و ادامه داد: برای تکمیل سد گیوی فعالیت خوبی آغاز شده که امیدواریم با درایت و تلاش مسئولان امر بتوانیم به سرعت آبگیری این سد را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اعتبارات تخصیصی به دستگاه‌ها بر مبنای میزان جذب اعتبارات سال گذشته بوده به طوریکه بخشی از آن توسط بخش خصوصی تأمین شده و از این رو نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اشتغالزایی و رونق همه‌جانبه این شهرستان تعیین‌کننده بوده است.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر از مدیران ادارات شهرستان خواست نسبت به تبادل موافقتنامه، شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها و پیگیری اعتبارات ملی از سازمان‌های زیر نظر خود اقدام کرده و بیش از گذشته همت و تلاش کنند.

رئیس‌ساداتی ایجاد تسهیل در روند امور اداری و قانونی را برای اجرای طرح‌های اشتغالزا و حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین تدوین و ارایه بسته‌های اقتصادی و معرفی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در کوثر با هدف راهنمایی سرمایه‌گذاران ضروری اعلام کرد.

وی همچنین استعداد و قابلیت نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده و جویای کار و نیز توانمندی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی را یادآور شد و گفت: با ایجاد کارگروه‌های مطالعاتی و پژوهشی باید نسبت به نیازسنجی و ارایه راهکارهای اجرایی و مناسب به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم تا بتوانیم با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و توسعه همه‌جانبه را در این شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول