اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس:

سرمایه‌گذاران نباید در پشت درهای مدیران معطل بمانند

خبرگزاری فارس: نماینده سراب در مجلس با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نباید در پشت درهای مدیران معطل بمانند، گفت: سرمایه‌های به کار رفته در بخش تولید اشتغال باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

سرمایه‌گذاران نباید در پشت درهای مدیران معطل بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی عصر امروز در جمع مردم سراب اظهار کرد: مقاوم‌سازی ساختمان‌ها به خصوص در مناطق روستایی و کمتر برخوردار باید در اولویت برنامه‌ریزان قرار گیرد.

وی افزود: بسیاری از مناطق روستایی شهرستان سراب مقاومت چندانی در برابر حوادث طبیعی نداشته و خدای ناکرده با وقوع سیل و زلزله احتمالی تخریب خواهند شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زلزله اخیر زنگ بیدارباشی برای همه ما بود تا بسترهای لازم را برای مهار حوادث ‌طبیعی فراهم کنیم.

نماینده سراب با اشاره به عملکرد سه ماهه خود در خانه ملت بیان داشت: نفلین سینیت به عنوان قطب اقتصادی و محور توسعه شهرستان سراب در کانون فعالیت‌ها و رایزنی‌های بنده قرار دارد.

بهمنی یادآور شد: پیرو مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان ارشد صنعت کشور مبلغ 6 میلیون یورو و 20 میلیارد ریال در حساب نفلین سینیت واریز شده است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس بار دیگر بر ابهامات مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست در اعلام منطقه حفاظت شده بزقوش و یای قاری اشاره و تاکید کرد: این مصوبه بدون اطلاع مدیران منطقه و به صورت یک‌جانبه تصویب شده است.

وی این پرسش را مطرح کرد که چرا مدیریت این منطقه حفاظت شده به اهر واگذار شده است.

نماینده سراب با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نباید در پشت درهای مدیران معطل بمانند، افزود: سرمایه‌های به کار رفته در بخش تولید، اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم می‌کنند و باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

بهمنی بر تسریع در احداث آزادراه سراب ـ بستان‌آباد و سراب نیز تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام عظمای ولایت با وجود اعمال تحریم‌های کشورهای سلطه‌گر افق‌های روشنی را برای اقتصاد کشور ترسیم کرده است.

وی با تاکید بر نقش محوری زنان در مقوله اقتصاد تصریح کرد: زنان با نقش تعلیمی و تربیتی خود در خانواده می‌توانند نقش مهمی در حمایت از تولید ملی داشته باشند.

این نماینده مجلس تشویق مصرف کالاهای ملی و بومی را نیز در راستای حمایت از تولید ملی ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول