اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار دماوند

خانه عالم «مشاء» به بهره‏برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار شهرستان دماوند، شهردار دماوند و مردم مشاء، خانه عالم این منطقه به بهره‏برداری رسید.

خانه عالم «مشاء» به بهره‏برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی گفت: این مرکز از محل اعتبارات 80 درصد حریم و خودیاری اهالی به منظور انجام کارهای فرهنگی در مشاء ساخته شد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ایران تصریح کرد: این اجلاس با همه تلاش‏ها و اقدامات دشمن که سعی داشت جلوی برگزاری با شکوه آن را بگیرد، به بهترین شکل برگزار شد و بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ همگان کشید.

وی افزود: از نکات با اهمیت این اجلاس می‏توان به حضور 120 کشور عضو در سطوح مختلف اشاره کرد که از اتفاقات نادر در نشست‏های این جنبش بود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: از ترفندهای تبلیغاتی غرب برای منصرف ساختن مسئولان کشورها در اجلاس تهران این بود که آنها را از خطرات و سختی‏های سفر به ایران می‏ترساندند اما با حضور این هیئت‏ها در تهران و دیدن واقعیت‏ها بار دیگر این جمهوری اسلامی ایران بود که در جنگ تمام عیار تبلیغاتی به پیروزی رسید و چهره واقعی آنان را هویدا کرد.

قاسمی‏فرزاد ریاست جمهوری اسلامی ایران را بر جنبش غیرمتهعدها اعتبار ویژه‏ای برای این جنبش دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با مدیریت خوب خود، جایگاه این جنبش را اعتبار بخشید.

وی در ادامه سخنان خود به جلسه ویژه بررسی مشکلات مشاء در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح خانه عالم از مصوبات این جلسه بود که امروز شاهد آن هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند از اختصاص 2 هزار و 70 میلیون ریال به منظور احداث مخزن آب شرب مشاء خبر داد و اظهار داشت: موضوع آب آشامیدنی مشاء یکی از دغدغه‏های مسئولان بود که با اختصاص این مبلغ به یاری خدا به زودی این مشکل توسط آبفا برطرف می‌شود.

وی از احداث تونل امامزاده هاشم به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند دولت یاد و تصریح کرد: این کار بزرگ که یک پروژه عظیم ملی است، در مشاء قرار دارد و با افتتاح آن شاهد تسهیل در رفت و آمد و امنیت سفر در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول