اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو خانه عالم در پلدختر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: در هفتمین روز از هفته دولت دو خانه عالم در این شهرستان افتتاح شد.

دو خانه عالم در پلدختر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح دو خانه عالم در پلدختر گفت: این دو خانه عالم در روستاهای تپه واشیان و گل گل علیا از توابع شهرستان پلدختر با اعتبار 260 میلیون ریال افتتاح شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید والامقام به ‌عنوان الگوهای شایسته و برتر و موفق در تشکیل دولت اسلامی، نمونه‌های بارزی از خدمت‌رسانی برای مردم را به تصویر کشیدند و خود طعم فقر و محرومیت را چشیده‌اند و عمر خود را در انقلاب صرف رسیدگی به محرومان و آبادانی ایران اسلامی کردند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه هنوز هشتم شهریور برای ملت ایران دردآور است، افزود: پیشرفت‌های بزرگ و موفقیت‌های ایران اسلامی مدیون فداکاری‌های چنین شهیدان و اسوه‌هاست که مانند یک ستاره در صحنه‌های انقلاب درخشیده‌اند.

رشیدی گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات جوانان هستند و باید با برنامه‌های فرهنگی و دینی نسبت به جذب جوانان اهتمام ورزیم.

وی افزود: ساخت خانه‌های عالم در روستاها از اهمیت فرهنگی و مذهبی بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین باید همه مسئولان در این زمینه به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی تلاش و همکاری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: هدف مسئولان ارائه خدمات به توده‌ها و اقشار مختلف مردم است و ایران اسلامی امروزه به بالاترین عزت خود دست یافته است و ما موظف هستیم به همه توده‌های مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول