اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود خبر داد

احداث سومین خانه عالم در لنگرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از احداث سومین خانه عالم در این شهرستان خبر داد.

احداث سومین خانه عالم در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام محمد امیری پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی خانه عالم این شهرستان، اظهار کرد: ما همواره بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و امیدواریم ادامه دهنده یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت و شهدای لنگرود باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود افزود: پروژه کلنگ‌زنی احداث و تکمیل خانه عالم در منطقه لات‌لیل اطاقور لنگرود به همت بخشداری و دهیاری اطاقور انجام گرفت و زمین این مکان توسط دهیاری به سازمان تبلیغات اسلامی اهدا شد.

وی ادامه داد: در این زمین با مساحت 200 متر مربع قرار است خانه عالمی با مساحت 95 متر مربع احداث شود که سومین خانه عالم در شهرستان بوده و نزدیک به مسجد و مدرسه قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود با اشاره به اهمیت احداث خانه عالم ابراز کرد: در گذشته به دلیل گستردگی منطقه و تعداد زیاد روستاها روحانیونی که برای تبلیغ به این مکان می‌آمدند از مکان استیجاری استفاده کردند که با احداث این خانه عالم و استقرار روحانیون مشکلات آنها برطرف می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه اعتبار مورد نیاز این مکان 40 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ اندکی اختصاص داده شده بود و امسال نیز 20 میلیون تومان دیگر به احداث این خانه عالم اختصاص داده شده که امیدواریم این بودجه افزایش یابد.

امیری اظهار امیدواری کرد که این خانه عالم تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: قرار است اتاقی در خانه عالم به محل مراجعات مردمی و آموزش اختصاص داده شود تا مردم منطقه با مراجعه به روحانی مشکلات خود را برطرف کنند.

بخشدار اطاقور لنگرود نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: در گذشته مردم این منطقه به دلیل نبود خانه عالم در رنج بودند و امسال با همت خیران و تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی این خانه احداث می‌شود.

حیدر ابراهیمی بیان کرد: در گذشته مکان ثابتی وجود نداشت و رغبت کمتری احساس می‌شد اما با احداث این خانه عالم رغبت بیشتری برای مراجعه به آن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول