اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

راه‌اندازی 5 خانه عالم در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از راه‌اندازی پنج خانه عالم در شهرستان جم خبر داد.

راه‌اندازی 5 خانه عالم در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات در آئین افتتاح خانه عالم روستای تشان شهرستان جم اظهار داشت: در سال‌های اخیر برای توسعه فضاهای مذهبی شهرستان اقدامات ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و احداث خانه‌های عالم یکی از اقداماتی است که صورت پذیرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: با احداث خانه‌های عالم مکان مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی و زمینه تعالی معنوی و فکری جوانان و نوجوانان فراهم می‌شود و ساخت خانه‌های عالم در گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع)، اهمیت بالایی دارد.

سادات تاکید کرد: خانه عالم یکی از ابزارهای پیش نیاز و مؤثر برای کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی است و امیدواریم با توسعه فضاهای مذهبی و خانه‌های عالم شهرستان جم و با استقرار روحانی در این خانه عالم سطح فعالیت‌های تبلیغی در منطقه گسترش پیدا کند.

این مسئول با اشاره به افزایش خانه‌های عالم شهرستان جم تا پایان سال ابراز داشت: بر اساس برنامه‌های موجود تا پایان سال جاری پنج خانه عالم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: بهترین حالت تبیین احکام دینی و تبلیغ مفاهیم اسلامی تبلیغ چهره به چهره و شخص به شخص است که این امر جز با حضور دائمی عالم در روستا و انجام تبلیغات بی‌دغدغه میسر نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: حضور روحانیون در مناطق از برکاتی است که سبب توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه می‌شود و از تمام توان برای تحقق این مهم در جامعه بهره خواهیم برد.

سادات ادامه داد: در این زمینه پیگیری‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برای استقرار روحانی در روستاهای شهرستان جم رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: دین مبین اسلام کامل‌ترین برنامه زندگی انسان‌ها را ارائه داده و به تمامی ابعاد و نیازهای انسان‌ها توجه دارد و توسعه فرهنگ غنی اسلامی در جامعه یکی از اهدافی است که با گسترش خانه‌های عالم و استقرار روحانیون در روستاها بهره می‌بریم.

وی جوانان را مهم‌ترین اقشار جامعه دانست و اذعان داشت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی ضربه به اعتقادات جوانان را مهم‌ترین هدف خود قرار داده‌اند و روحانیون مستقر در مناطق مختلف شهرستان با برقراری ارتباط با جوانان باید برای خنثی کردن برنامه‌های دشمنان تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول