اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم:

شهرستان جم با کمبود خانه عالم مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: کمبود خانه عالم یکی از مشکلات اساسی تبلیغات اسلامی شهرستان جم است.

شهرستان جم با کمبود خانه عالم مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در دیدار با بانیان مساجد شهرستان جم اظهار داشت: مساجد یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی در جوامع اسلامی هستند و مسئولان باید توجه خاصی به مساجد داشته باشند و توان خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مساجد به کار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: شناسایی مشکلات یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات است و بدون شناخت و آگاهی دقیق از مشکلات و مسائلی که در عرصه‌های مختلف وجود دارد به شکل مطلوب نمی‌توان این مشکلات را رفع کرد.

وی بیان داشت: در زمینه رفع مشکلات و توجه به مساجد اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان فعالیتی مطلوب داشته و با بازدید و سرکشی مکرر از مساجد شهرستان در حد توان برای رفع مشکلات مساجد کوشیده و با مسئولان ذی‌صلاح در این ارتباط مذاکراتی داشته است.

سادات ادامه داد: استقرار روحانیون در نقاط مختلف شهری و روستایی یکی از نعمات ارزشمندی است که در توسعه فعالیت‌های دینی و تبلیغی و پاسخ به مسائل و شبهات دینی مردم بسیار اثرگذار است و همواره مورد استقبال مردم واقع شده است.

وی کمبود خانه عالم را یکی از مشکلات اساسی شهرستان جم برشمرد و افزود: حضور روحانیون در نقاط مختلف نیازمند وجود خانه عالم در نقاط است و یکی از مشکلات اساسی که در شهرستان جم شاهد آن هستیم کمبود خانه عالم است که از مدیران شهرستان می‌خواهیم این معضل را برطرف کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم در تشریح مشکلات این شهرستان متذکر شد: نداشتن مسجد جامع مناسب و همچنین کمبود آب در برخی از مساجد از مشکلاتی است که باید به آنها توجه کنیم و برای رفع آنها تلاش کنیم.

سادات ادامه داد: تمام مساجدی که نیازمند اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان هستند، می‌توانند تقاضای خود را برای حضور روحانی به این سازمان اعلام کنند.

محمدحسین نوروززاده جانشین شبکه بهداشت شهرستان جم در این نشست اظهار داشت: بازدید از مساجد، رفع تعدادی از مشکلات بهداشتی، توزیع مایع دستشویی و برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در برخی از مساجد از اهم برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول