اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گرگان خبر داد

اختصاص 192 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی گرگان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار‌ ‌گرگان از اختصاص 192 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات با هدف اشتغال و ایجاد انقلاب در توسعه بخش کشاورزی پیش‎بینی شده است.

اختصاص 192 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سلیمان توشنی عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری تعهدات اشتغال ایجاد شده نسبت به سال گذشته چشمگیرتر بوده است که این مهم در سایه تلاش و همکاری بسیار خوب دستگاه‎ها محقق و به دست آمده است.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی از سوی دولت در بخش توسعه کشاورزی در نظر گرفته شده است متذکر شد: اعتبارات خوبی نیز در بانک‎های کشاورزی وجود دارد که امیدواریم این ظرفیت ایجاد شده موجبات رشد و شکوفایی استان را فراهم آورد.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه اشتغال سیاست مهم نظام است خاطر نشان کرد: در این زمینه باید همه دستگاه‎ها پای کار باشند تا آنچه مدنظر دولت و نظام است اتفاق بیفتد.

توشنی از همکاری خوب بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات به طرح‎های مختلف برای ایجاد اشتغال تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این همکاری همچنان ادامه پیدا کند تا شاهد رشد روزافزون شهرستان گرگان و استان گلستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد دستگاه‎های دولتی در ستاد اشتغال شهرستان عضو هستند تصریح کرد: 24 جلسه در سال جاری به منظور ایجاد و توسعه اشتغال انجام شده و در 20 جلسه مذکور از حضور کارشناسان خبره برخوردار بودیم.

جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان امروز با حضور دستگاه‎های اجرایی شهرستان در فرمانداری گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول