اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

معرفی 85 طرح توسعه کشاورزی در بروجن به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از معرفی 85 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات خبر داد.

معرفی 85 طرح توسعه کشاورزی در بروجن به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک، 35 طرح در زمینه تولیدات و محصولات گیاهی، 10 طرح در زمینه پرورش آبزیان، 9 طرح در زمینه منابع طبیعی، 15 طرح در زمینه منابع کشاورزی و 9 طرح دیگر نیز در زمینه امور زیربنایی است.

وی بیان داشت: میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های معرفی شده از طریق کارگروه توسعه کشاورزی به بانک‌های عامل تا امروز 602 میلیون و 500 هزار تومان بوده که این رقم با میزان تسهیلات پیش‌بینی و تصویب شده در کارگروه اختلاف زیادی دارد.

فرماندار بروجن با اشاره به برخی ایرادات و اشکالات وارده به طرح‌های معرفی شده از طرف بانک عامل، افزود: در برخی از این طرح‌های تولید قارچ در این شهرستان، میزان تولید درج نشده است که بانک به این مسئله ایراداتی وارد کرد و باید با اتخاذ تدابیر لازم و همکاری بیشتر بانک، این مسئله رفع و به این قبیل طرح‌ها تسهیلات لازم برای اجرا پرداخته شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از یک هزار نفر فارغ‎التحصیل بخش کشاورزی در شهرستان بروجن بیکار هستند، خاطرنشان کرد: طرح توسعه بخش کشاورزی با ابلاغ دولت در همه نقاط کشور از جمله این استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار در حال اجراست که متقاضیان واجد شرایط بعد از شناسایی و تایید کارگروه، زمین و تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های پیشنهادی خود دریافت می‌کنند.

کرمی افزود: مردم در این استان و به ویژه فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی باید از این فرصت حداکثر استفاده را برای ایجاد یک فرصت شغلی مناسب و کمک به توسعه کشاورزی و تولید در این استان داشته باشند.

فرماندار شهرستان بروجن از همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی و اعضای کارگروه توسعه کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن خواست تا اجرای صحیح طرح توسعه کشاورزی را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده و به منظور نیل به اهداف از پیش تعیین شده این طرح، آن را با جدیت پیگیری و دنبال کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول