اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

طرح توسعه کشاورزی نهضتی بزرگ در ایران است

خبرگزاری فارس: معاون دفتر هماهنگی امور استان‏های وزیر جهاد کشاورزی گفت: طرح توسعه کشاورزی که از سوی دولت اجرایی می‏شود، نهضتی بزرگ در کشور است.

طرح توسعه کشاورزی نهضتی بزرگ در ایران است

سعید هیبتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، مزین شدن سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را توسط رهبر معظم انقلاب، نقطه عطفی در تاریخ تحول بخش کشاورزی کشور دانست.

وی با اشاره به اقدامات موثر دولت در قالب طرح توسعه کشاورزی تصریح کرد: با فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور محقق شدن اهداف طرح توسعه از سوی دولت، اهتمام ویژه دستگاه‏های متولی از ضروریات در پیشبرد این طرح است.

معاون دفتر هماهنگی امور استان‏های وزیر جهاد کشاورزی گفت: دو مقوله اشتغال و تولید در طرح توسعه کشاورزی از جایگاه ویژه‏ای برخوردار هستند. 

هیبتی توجه ویژه به اشتغال را از جمله اهداف مهم در طرح توسعه کشاورزی عنوان و خاطرنشان کرد: جلساتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی در استان‏ها به ریاست استاندار و دبیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان‏ها به ریاست فرماندار و دبیری مدیر جهاد کشاورزی برگزار می‏شود.

وی با اشاره به سفر مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی به منطقه فیروزکوه تصریح کرد: مسائل و مشکلات بهره‏برداران بخش کشاورزی این شهرستان به مقام عالی وزارت انتقال یافت.

هیبتی ادامه داد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی، جلسه‏ای به منظور برطرف شدن مشکلات بخش کشاورزی شهرستان فیروزکوه تشکیل شد.

معاون دفتر هماهنگی امور استان‏های وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه گامی بلند در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه، با همکاری مسئولان و همه دستگاه‏های متولی در بخش کشاورزی برداشته می‏شود.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول