اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای اصلاح چرخه توزیع محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی بر لزوم برنامه‌ریزی برای اصلاح چرخه توزیع محصولات کشاورزی تاکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی برای اصلاح چرخه توزیع محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، عباس نیاوند در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات اظهار کرد: عدم توجه به مقوله اصلاح چرخه توزیع محصولات کشاورزی، سبب کندی در روند دست‌یابی به هدف اصلی از ارائه تسهیلات به این بخش، افزایش ضایعات، افزایش قیمت تمام شده، کاهش بهره‌وری و عدم انتفاع مردم و کشاورزان می‌شود.

وی با ابراز ناخرسندی از تعلل در روند پرداخت تسهیلات کشاورزی به واجدان شرایط از سوی بانک‌های عامل اظهار داشت: این امر موجب شده است تا میانگین پرداخت تسهیلات در خراسان‌رضوی پایین‌تر از متوسط کشوری باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی بر ضرورت اعطای تسهیلات بیشتر جهت توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

نیاوند خواستار تسریع در اجرای پروژه به‌سازی محور فیض‌آباد به عبدل‌آباد شهرستان مه‌ولات شد و گفت: استانداری خراسان‌رضوی اعتباراتی افزون بر بودجه مصوب پروژه‌ها، در اختیار اداره‌کل راه و شهرسازی قرار داده تا برای تکمیل طرح‌های عمرانی هزینه شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارائه طرح جامع اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، این طرح را راهگشا توصیف و اضافه کرد: نه تنها مسئولان اجرایی، بلکه عموم مردم هم‌چون دوران دفاع مقدس با عزمی جمعی، وارد عرصه پیکار اقتصادی خواهند شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول