اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

هدف دشمن ضربه زدن از طریق فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف دشمن ضربه زدن از طریق فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

هدف دشمن ضربه زدن از طریق فرهنگی است

بهروز اثباتی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تمامی علوم در جنگ نرم کارایی دارند اما هدف اصلی دشمن ضربه زدن از طریق مسائل فرهنگی است و در واقع تمام سختی‌های جنگ نرم را علم فرهنگی به دوش می‌کشد.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی به شما دانشجویان فرماندهان جنگ نرم لقب دادند، زیرا یک فرمانده‌ بر اساس شناخت محیطی اقدام می‌کند و خود او پیش از همه به دستورات عمل می‌کند.

اثباتی با اشاره به تحرکات دشمن در عرصه جنگ نرم، تأکید کرد: آماج به معنی مورد هجوم قرار گرفتن است، علم فرهنگی و سایر علوم هدف دشمن است و باید با بصیرت در پی مقابله با این هجوم باشیم.

وی ادامه داد: صدمات یک عملیات فرهنگی، کم‌تر از صدمات یک عملیات جنگی نیست، زیرا فرهنگ نتیجه تعامل گروه‌های انسانی است و صدمه دیدن آن، صدمه جدی به جامعه می‌زند.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین اذعان کرد: تمامی اقدامات دشمن برای از بین بردن دین ملت ایران است و مقام معظم رهبری نیز در این رابطه فرمودند، ریشه تمامی کار‌های فرهنگی اعتقاد است و خدا به همه‌ انسان‌ها اعتقاد صحیح را داده و محیط پیرامون افراد نقش بسزایی را در تغییر اعتقاد ایفا می‌کند.

اثباتی با اشاره به سنت ازدواج خاطر نشان کرد: ازدواج سبب تجمیع نظام‌های ارزشی دو نفر می‌‌شود که این ارزشمند است، ازدواج می‌تواند در حل مشکل جوان‌ها تأثیرگذار باشد زیرا در مسیر سختی‌ها داشتن یک همراه مناسب می‌تواند سختی مسیر را از بین ببرد و یا به حداقل برساند.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین عنوان کرد: امام خمینی (ره) تعبیر انسان فرهنگی را برای نخستین بار به کار برد، زیرا اساس تغییر در انسان را حاصل مناسبت‌های فرهنگی می‌دانست.

اثباتی در خاتمه اظهار کرد: استراتژی مقام معظم رهبری در تمام مراحل انقلاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی بود و تأکید داشتند که باید در این مسیر به جذب حداکثری افراد بپردازیم.

لازم به ذکر است، طرح ولایت با حضور اساتید مطرح کشوری و همچنین دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان قزوین به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برای چهارمین سال متوالی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول