اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

شورائیان با ایجاد وحدت ‌نگاه تخریبی دشمن را از جامعه بزدایند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ شورائیان با ایجاد وحدت می‌توانند نگاه تخریب دشمن را از جامعه بزدایند.

شورائیان با ایجاد وحدت ‌نگاه تخریبی دشمن را از جامعه بزدایند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در نشست با شوراهای اسلامی که در شرکت گاز گلستان برگزار شد اظهار داشت:‌ امروز شورائیان با این نگاه که حلقه واسط مردم و حاکمیت هستند، در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق منویات امام راحل باید در مسیر اقتدار نظام دینی گام بردارند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان زورآزمایی جدی است خاطر نشان کرد: نظام استکبار به سرکردگی آمریکا، خیز ناموفقی برداشته که به لطف الهی با شکست مواجه شده است. به طوری که می‌بینیم شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص نظام اسلامی ایران و یا جهان اسلام نیست بلکه ملت‌های غیر مسلمان نیز بر این شعار تاکید می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وجهه آمریکای منفور رو به افول است یادآور شد: اما دشمنی دشمنان به خاطر 3 ویژگی که در نظام اسلامی وجود دارد، پابرجا است که می‌توان از جمله به پیشرفت چشمگیر نظام دینی در مقابل استکبار جهانی و الگوی نظام اسلامی به عنوان یک الگوی جهانی اشاره کرد.

جمشیدی افزود: شعار انقلاب اسلامی زنده و نگاه انقلابی‌گری برجسته است و این موارد سبب شده تا دشمن بر دشمنی خود پافشاری داشته باشد.

وی به شوراهای اسلامی و مدیران یادآور شد: شما باید بتوانید سناریوی دشمن را قبل از اجرا شناسایی و آنها را خنثی کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نشست کارگزاران بیان داشت:‌ باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه مدیریت کنیم که شورائیان با ویژگی عدالت‌محورانه و هوشمندانه می‌توانند سبب پیشرفت کشور و جلوگیری از آسیب‌ها با تبدیل نظام مصرف در جامعه شوند.

جمشیدی با بیان اینکه شورائیان مرتبط‌ترین افراد به زندگی مردم هستند افزود: باید مردم را در حوزه مصرف به گونه‌ای مدیریت کنیم که با آموزه‌های دین همراه باشد.

وی به کیفی‌سازی و جلوگیری از زیاده‌روی‌ها در مصرف تاکید کرد و اظهار داشت:‌ دشمن به دنبال 3 تخریب در زمینه‌های وحدت، انتقادات و باورهای دینی، همچنین امید به آینده است که شورائیان به دلیل ارتباط تنگاتنگ با مردم می‌توانند نگاه تخریبی دشمن را از بین ببرند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول