اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دشمن به دنبال سوء استفاده از سخنان مرسی در اجلاس «نم» است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن که در برگزاری اجلاس تمام تیرهایش به سنگ خورده است، در حال حاضر به دنبال سوء استفاده از سخنان «مرسی» است و گفته‌های وی را برخلاف دستاوردهای مورد نظر ایران ارزیابی می‌کند.

دشمن به دنبال سوء استفاده از سخنان مرسی در اجلاس «نم» است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیج کارمندی سپاه عاشورا در تالار جمهوری اسلامی تبریز با تبریک موفقیت‌های بزرگ برگزاری اجلاس عدم‌تعهد در تهران، این فتح و ظفر را به ملت ایران تبریک گفت.

وی افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران و حضور دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل در کشورمان بی‌شک پایان‌دهنده یاوه‌گویی‌های دشمن در زمینه به انزوا کشیدن ایران اسلامی بود و نشان داد اقتدار و شکوه جزو لاینفک کشور عزیزمان است.

بیگی گفت: حاضران در این اجلاس بر آرمان‌های امام راحل که همان عدالت، احیای ارزش‌های دینی و انسانی و همچنین رفع ظلم در جهان بود پافشاری کرده و اندیشه ایشان را رهایی‌بخش دانستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجلاس اشاره کرد و آن را نقطه عطف برگزاری این رخداد بزرگ بین‌المللی دانست که توانست تاثیری شگرف در تحولات دنیای امروز داشته باشد.

وی گفت: دردناک‌ترین پیام اجلاس غیرمتعهدها به کسانی که سودای تضعیف، نابودی و انزوای سیاسی و اقتصادی ایران را داشتند این بود که شکوه و عظمت ایران اسلامی چیزی نیست که نادیده گرفته شود و حضور 120 کشور جهان در ایران نشانه بی‌تاثیر بودن توطئه‌های دشمنان بود.

بیگی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با برگزاری اجلاس و حضور کشورها در آن، به قدرت روزافزون ایران بیش از گذشته پی بردند و بر آنها ثابت شد که ایران قدرتی بی‌مثال در منطقه و حتی جهان است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با حضور و ایراد بیانات خویش طراوت و غنای خاصی به اجلاس بخشیدند، پیام عدالت‌خواهی را براساس آموزه‌های انقلاب اسلامی به جهان مخابره کرده و دنیای تشنه امروز را سیراب کردند.

بیگی گفت: دشمن که در برگزاری اجلاس تمام تیرهایش به سنگ خورده است، در حال حاضر به دنبال بهره‌برداری‌های دیگری است از جمله اینکه از سخنان «مرسی» سوء استفاده کرده و گفته‌های وی را برخلاف دستاوردهای مورد نظر ایران ارزیابی می‌کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول