اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

دشمن قصد تخریب هدفمند هویت اسلامی را دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: دشمن با به‌کارگیری ابزار مختلف از جمله ماهواره و اینترنت قصد براندازی تفکر شیعی و تخریب هدفمند هویت اسلامی را دارد و باید فرزندانمان را به روش اسلامی و شیعی تربیت کنیم.

دشمن قصد تخریب هدفمند هویت اسلامی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی در یادواره 25 شهید پایگاه‌های قدس و علی‌اکبر بم با تأکید بر ادامه راه و سیره شهدا، بر پایبندی به اهداف و آرمان‌های والای آنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شهدا اقتدار، شکوه، آسایش و رفاه را برای ما به ارث گذاشتند، اظهار داشت: برگزاری موفق اجلاس سران نم نیز در سایه رشادت‌های شهدا بود.

دانشی افزود: برگزاری موفق اجلاس در کشور ما تحسین شرکت‌کنندگان و اعتراف جهانیان را به دنبال داشت به طوری که در کشور ما جشن و در آمریکا و رژیم صهیونیستی عزا بود.

وی حضور نسل جوان در یادواره‌ها را تحسین برانگیز اعلام و بر انتقال تجربیات جبهه و جنگ به این نسل تأکید کرد.

دانشی برگزاری یادواره‌های شهدا را کم‌ترین کار در حق شهدا دانست و گفت: در این یادواره‌ها عکس شهدا را می‌بینیم، اما نباید در زندگی عکس شهدا عمل کنیم.

امام جمعه بم به بیان خاطراتی از حضورش در جبهه و جنگ اشاره کرد و به بیان نحوه مجروحیت و همچنین خاطراتی که با همرزمانش از جمله شهید علی بیغم خمپاره‌اندازه نمونه کشور داشت، پرداخت.

وی خطاب به حضار گفت: باید در وجود خود در بحث دینداری و ولایت‌مداری استحکام کافی را نشان داد، زیرا خواسته شهدا همین بوده است.

دانشی برگزاری یادواره‌های شهدا را کاری ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: یاد شهدا صرفا به برگزاری یادواره‌ها نیست بلکه در عمل باید به یادشان باشیم زیرا ما منتی نسبت به شهدا نداریم اما آنان بر ما منت دارند.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از این تهاجم به عنوان شبیخون و ناتوی فرهنگی یاد کردند و باید بسیار مراقب باشیم.

دانشی اذعان داشت: دشمن با به‌کارگیری ابزار مختلف از جمله ماهواره و اینترنت قصد براندازی تفکر شیعی و تخریب هدفمند هویت اسلامی را دارد و باید فرزندانمان را به طریق تربیت اسلامی و شیعی تربیت کنیم.

وی تأکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که تفکر شیعی، فرهنگ اسلام ناب محمدی و افکار بسیجی وجود دارد، به اهدافش نمی‌رسد.

امام جمعه بم افزود: برای رسیدن به هدف زمان و مکان نمی‌شناسیم و باید همواره عمل و تفکرمان کربلایی و عاشورایی باشد.

حمید حمیدیان فرمانده سپاه ناحیه بم نیز حضور چشمگیر اقشار مختلف را در این مراسم نشانه پایبندی مردم به ولایت و آرمان‌های والای شهدا دانست و از این حضور قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول