اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران ساری:

بزرگ‌ترین حربه دشمن با همت کشاورزان بی‌تأثیر خواهد بود

خبرگزاری فارس: قائم مقام اتحادیه دامداران مازندران و مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران ساری گفت: با همت کشاورزان و با استقلال و خودکفایی، کشور در تمام زمینه‌ها حربه تحریم دشمن را بی‌تأثیر خواهد کرد.

بزرگ‌ترین حربه دشمن با همت کشاورزان بی‌تأثیر خواهد بود

سید فریدون موسوی‌تلوکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: حرکت به سوی بخش‌های مختلف ایران اسلامی در مسیر اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، تلاش مضاعف، همت مضاعف در سال‌های اخیر، پیشرفت‌هایی ارزشمند را محقق کرد و در سال جاری تلاش‌ها معطوف به تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شد تا شکوفایی ایران اسلامی مسیری دیگر را بپیماید.

مشاور هیئت مدیره اتحادیه دامداران کشور گفت: بالندگی کشور مدیون همت مضاعف تلاشگران عرصه تولید و خودکفایی است.

موسوی با تشکر از قشر زحمتکش کشاورز و دامدار خواستار توجه ویژه مسئولان به این بخش شد.

موسوی با اشاره به اینکه این اتحادیه در بخش کشاورزی و دامداری قدم‌های محکم و استواری را برداشته، ابراز داشت: حمایت از کشاورزان و دامداران در تحقق شعار سال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اهداف آن بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران ساری خاطرنشان کرد: کشاورزان و دامداران افرادی مومن، تلاش‌گر و پرمفید برای کشور هستند و قطعا با همت و تلاش کارگران، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و روز ‌افزون در عرصه‌های گوناگون خواهیم بود.

قائم مقام اتحادیه دامداران مازندران با اشاره به اینکه تفکر جهادی نشات گرفته از دین مبین اسلام و آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این تفکر یکی از ممتازترین جلوه‌های مدیریتی و خدمت در نظام اسلامی است که هم‌اکنون در کشور ما پیاده می‌شود.

این مسئول گفت: نگاه دولت به کشاورزان به عنوان ولی نعمتان دولت بوده و دولت نهم و دهم برای خدمت به کشاورزان و روستاییان سنگ تمام گذاشته است.

موسوی‌تلوکلایی خاکریز اول مقابله با دشمنان را زمین‌های کشاورزی و تولید عنوان کرد و ابراز داشت: بزرگ‌ترین حربه دشمن تحریم کشور است و با همت کشاورزان و با استقلال و خود کفایی کشور در تمام زمینه‌ها این حربه دشمن بی‌تأثیر خواهد بود.

وی با اشاره به شعار امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هرساله با توجه به شرایط خاص موجود در کشور، شعاری را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند که این اقدام ارزشمند نقش مهمی را در پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کشور ایفا می‌کند.

موسوی‌تلوکلایی با اشاره به اهمیت شعار سال 91 در تحقق اهداف کشور به سوی خودکفایی و حفظ و تقویت سرمایه‌های ایرانی در تولید ملی نیز تصریح کرد: حمایت از تولید ملی، موجب توسعه بخش کشاورزی و دامداری  و خودکفایی در این بخش خواهد شد و با توجه به سرمایه‌های ملی و توانمندی‌های موجود در بخش کشاورزی، بیشترین اشتغالزایی و درآمدزایی را خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران ساری یادآور شد: حمایت از این قشر جامعه(کشاورزان و دامداران) در تولید مواد پروتئینی و دیگر نیازهای روزانه جامعه بسیار موثر است و قادر خواهیم بود از واردات بی‌رویه بسیاری نیازها به کشور جلوگیری کنیم.

موسوی‌تلوکلایی  در بخش دیگری با اشاره به نقش تولید ملی در اقتصاد مقاومتی متذکر شد: تولید ملی امروز نیازمند حمایت همه‌جانبه است و این امر با تعیین سهم دولت، بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد محقق می شود.

وی در پایان نظارت بر واردات کالا، واردات کالاهای ضروری، درک شرایط و حمایت همه‌جانبه از تولید و مصرف‌کننده را از مهم‌ترین ضروریات اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول