اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه ثارالله:

تبلیغات دشمن همه‌جانبه است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تبلیغات دشمن در یک بعد نیست، آنها در تمام زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کار می‌کنند.

تبلیغات دشمن همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، منصور الهی در نشست روشنگری در بافت با اشاره به تأثیرات ماهواره و آسیب‌ها و تهدیدات آن روی خانواده اظهار داشت: تأثیرات ماهواره در همه ابعاد زندگی افرادی که از آن استفاده می‌کنند خودش را نشان می‌دهد.

وی افزود: مقصر اصلی خودمان هستیم که گذاشته‌ایم ماهواره در خانه ما راه پیدا کند، زیرا ماهواره به افراد الگو می‌دهد و اگر فرد پایه مذهبی قوی نداشته باشد زود از آن تأثیر می‌گیرد.

الهی بیان داشت: ماهواره بدترین تأثیر را نسبت به اینترنت، سی‌دی‌ و ... دارد زیرا در ماهواره هر چه که به نفع آنها باشد، پخش می‌کنند و به ارزش‌های دیگری توجه ندارند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها در این دوران باید بیش از پیش به فرزندان، حجاب و بعد معنوی توجه داشته باشند.

الهی خاطر نشان کرد: قبل از اجلاس سران عدم تعهد، تمام رسانه‌های بیگانه می‌گفتند ایران کشوری منزوی است و کسی با ایران متحد نمی‌شود و پس از دیدن این اجلاس در تبلیغات خود علیه ایران سعی در جا انداختن این داشتند که مگر ایران فقیر ندارد که چنین اجلاس‌های پرهزینه‌ای تشکیل می‌شود.

وی افزود: ما باید بدانیم که این رسانه‌ها و تبلیغات است که دید ما را تغییر می‌دهد لذا همه چیز را ساده و بدون مصداق نباید باور کنیم.

الهی خاطر نشان کرد: تبلیغات دشمن در یک بعد نیست، آنها در تمام زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های ما پاک و اصیل است، افزود: در ماهواره‌ها تمام مسائل ضد ارزش ما و برای تمام جوامع مضر هستند حتی وزیر ارتباطات فرانسه گفته است که نباید ماهواره آمریکایی در فرانسه پخش شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول