اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن برای خدشه‌دار کردن انسجام و وحدت ملی تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمن در راستای خدشه وارد کردن به انسجام و وحدت ملی است.

دشمن برای خدشه‌دار کردن انسجام و وحدت ملی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سردار حسینی در جشنواره مالک اشتر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: رسالت و وظیفه اصلی سپاه دفاع از انقلاب است و شناخت از دشمن یعنی دارا بودن قدرت تشخیص وقایع قبل از وقوع، مسئولیت پیش‌گیری، پیش‌بینی و مقابله با هر آنچه نظام را تهدید می‌کند، فقط با اشراف بر این موضوع محقق می‌شود.

وی افزود: راهبرد جدید دشمن بعد از تمام راهکارها و تهدیدها، راهبرد قدرت هوشمند است و تهدید ما نیز تهدید هوشمند است.

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت هوشمند یعنی اینکه دشمن اقتضایی عمل خواهد کرد و هر آنچه شرایط اقتضا می‌کند باید از آن استفاده کرد؛ دشمن دو کشور را با عنوان تهدید یاد می‌کند چین را به عنوان تهدید اقتصادی و ایران را به عنوان تهدیدی که اعتقادات، تفکرات و نظام امنیتی آنها را مورد خطر قرار داده است.

حسینی ادامه داد: دشمن درصدد است که اگر بتواند با چالش سیاسی و نارضایتی در بین مردم ما را به چالش امنیتی دچار کند و حرف‌هایی که به عنوان حمله نظامی می‌زند در اولویت نخواهد بود.

وی افزود: تلاش دشمن در راستای خدشه وارد کردن به انسجام و وحدت ملی است و این را در شرایط و مقاطع حساس کشور از جمله انتخابات تسریع می‌بخشد و در سطح بین‌المللی تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را منزوی کند و در موضوع هسته‌‌ای نیز راهبرد فشار و مذاکره را در پیش گرفته است.  

جانشین فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناسایی نقاط آسیب‌پذیر به ویژه در بحث اقتصادی از برنامه‌های دشمن است و با جهاد اقتصادی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از این چالش عبور می‌کنیم و یکی دیگر از حوزه‌های مورد هجوم دشمن باورهای اعتقادی مردم است که با عنوان عرفان‌های کاذب، مدعیان دروغین و ساده‌سازی ایدئولوژی در بین مردم آن را مطرح می‌کنند.

حسینی اظهار کرد: در حوزه امنیتی دشمن تصور می‌کند که نسبت به عناصر شرور توجه باید کرد و در منطقه افغانستان با این موضوع مواجه هستیم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول