اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ غنی اسلامی عامل پیروزی در جنگ نرم با دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: ملت بزرگ ایران برای مقابله با دشمن در جنگ نرم، از یک فرهنگ غنی اسلامی برخوردار است که با تکیه بر این فرهنگ می‌توان در مقابل این تهدیدات نرم دشمن با صلابت ایستاد.

فرهنگ غنی اسلامی عامل پیروزی در جنگ نرم با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه حضرت امام هادی (ع) رزمایش فداییان ولایت با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را برای مقابله با جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند که باید برای مقابله با این تهاجم آمادگی لازم در نزد اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشد تا در این جنگ نیز دشمن را زمین‌گیر و وادار به تسلیم کنیم.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برای مقابله با دشمن در این جنگ، از یک فرهنگ غنی اسلامی برخوردار است که با تکیه بر این فرهنگ می‌توان در مقابل این تهدیدات نرم دشمن با صلابت ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مقاومت و ایستادگی با مطالعه ابعاد دفاع مقدس و چگونگی عبور کشور در این مقطع حساس پایدار خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های حال حاضر بسیج را مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برنامه متنوع فرهنگی و عقیدتی در این راستا در رده‌های بسیج برگزار می‌شود که نقش ویژه‌ای را در خنثی‌سازی توطئه‌های استکباری داشته و دارد.

قلی‎زاده با اشاره به بیانات و دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن اظهار داشت: ایجاد ایمان، آگاهی و انگیزه بالا در جوانان می‌تواند در مقابله با چالش‌های پیش روی نظام و مدیریت فرهنگی در جنگ نرم موثر و کارساز باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: حضور بسیجیان در عرصه‌های گوناگون به‎ویژه رزمایش گردان‎های عاشورا و الزهرا (س) خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی از اعلام آمادگی کامل عشایر بسیجی این استان برای شرکت رزمایش فداییان ولایت در شهرکرد مرکز این استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای ارتقای توان رزمی و آمادگی دفاعی، آشنا کردن نسل جوان و قشرهای مختلف مردم با ایثارگری، رشادت‎های رزمندگان، فرزندان انقلاب و امام، عطرآگین کردن فضای جامعه به عطر دل‎انگیز ایثار و شهادت، ایجاد حس خودباوری و ایستادگی در برابر قدرت‎های شیطانی عشایر بسیجی این استان در قالب یک گردان در رزمایش بزرگ فداییان ولایت شرکت خواهند کرد.

رزمایش فدائیان ولایت به مدت دو روز از 16 تا 17 شهریور در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول