اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل خبر داد

بهره‌برداری از 5 پروژه تولیدی به مناست هفته تعاون

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی آمل گفت: پنج پروژه تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته تعاون در شهرستان آمل بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 5 پروژه تولیدی به مناست هفته تعاون

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه 13 تا 19 شهریور هفته تعاون نامگذاری شده، گفت: یک‌هزار و 250 تعاونی در شهرستان آمل فعالیت دارند که بزرگ‌ترین آنها تعاونی سهام عدالت و ایثارگران است.

وی اظهار داشت: در هفته تعاون چمن مصنوعی تعاونی ایثارگران، تعاونی بیمه دانای سهام عدالت مازندران، تعاونی مسکن مهر 16 واحدی امام علی(ع) و تعاون سرخ تاج ماکیان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضانی با اعلام اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 55 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، تصریح کرد: تعاونی سهام عدالت با خرید 55 درصد سهم بیمه دانا، نخستین شعبه شهرستانی بیمه دانا در استان مازندران را در آمل افتتاح می‌کند.

این مسئول ادامه داد: برای بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر 16 واحدی امام علی(ع) نیز 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی آمل با بیان اینکه به مناسبت این ایام، همایش تعاون و ترویج تفکر تعاونی با مشارکت سه شهر مازندران در آمل برگزار می‌شود، افزود: این همایش با مشارکت تعاون‌گران شهرهای آمل، بابل و محمودآباد در دانشگاه شمال آمل صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 180 هزار نفر در تعاونی‌های شهرستان آمل عضویت دارند از تعاونی سهام عدالت به عنوان پرجمعیت‌ترین تعاونی شهرستان یاد کرد و متذکر شد: 170 هزار نفر در این تعاونی مشارکت دارند.

رمضانی با بیان اینکه 35 درصد از تعاونی‌های شهرستان غیرفعال هستند، اذعان داشت: کمبود نقدینگی و منابع اعتباری، عدم پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات تعاونی‌های شهرستان آمل به شمار می‌رود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول