اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

تعاونی‌های مسکن مهر موجب تعادل قیمت بازار شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: تعاونی‌های مسکن مهر خدمت ماندگاری برای خانه‌دار شدن افراد بوده و موجب متعادل شدن قیمت مسکن در بازار شده است.

تعاونی‌های مسکن مهر موجب تعادل قیمت بازار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای تعاونی‌های شهرستان سیاهکل اظهار کرد: توجه به بخش تعاونی و تشکیل جلسات و شنیدن مشکلات بخش تولید و سرمایه‌گذاران موجب رونق اقتصادی شهرستان سیاهکل می‌شود و مسئولان امر باید به این نکته اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم به برخورداری از روحیه تعاونی سفارش شده است، تصریح کرد: تمام سفارش‏ها درباره کار و تولید و اهمیت آن براى ایجاد زمینه مصرف درست برای رشد و تعالى انسان بوده است.

امام جمعه سیاهکل تولید و اشتغال را یکی از کارهای پرخیر و برکت دانست و از دولت خواست تا با کمک به بخش تعاونی و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسعه اقتصادی کشور را سرعت بخشد.

وی اشتغال را یکى از مسائل اساسى و موضوعات مورد بحث در جامعه امروز دانست و تصریح کرد: مسئولان امر باید درباره چگونگى اشتغال جوانان و اولویت در جذب منابع بخش خصوصی راهکارهای لازم را پیش‌بینی کنند. 

شیدایی به تشکیل تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی‌های مسکن مهر خدمت ماندگاری برای خانه‌دار شدن افراد بوده و موجب متعادل شدن قیمت مسکن در بازار شده است.

در نشست مذکور هر یک از مدیران شرکت‌های تعاونی نقطه نظرات خود را درباره توسعه و رونق بخش‌های تعاونی بیان کردند. 

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول