اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون خراسان‌رضوی:

تعاونی‌ها سبب اشتغال‌زایی گسترده در کشور می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق تعاون خراسان‌رضوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تعاون چشمه جوشان اشتغال است، گفت: باید در بخش خدمات، کشاورزی و مسکن به تعاونی‌ها توجه کرد که این امر سبب اشتغال‌زایی در استان می‌شود.

تعاونی‌ها سبب اشتغال‌زایی گسترده در کشور می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد رضویان‌راد ظهر امروز در نشست خبری اداره‌کل تعاون خراسان‌رضوی، اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شرایط تعاونی‌ها بسیار بهتر از سال‌های گذشته است.

دبیر اتاق تعاون خراسان‌رضوی افزود: در دولت نهم و دهم در قالب شرکت‌های تعاونی ملی و سهام عدالت فضایی ایجاد شده که بیش از 60 میلیون نفر عضو خانواده تعاون باشند.

رضویان‌راد تاکید کرد: بسیاری از شرکت‌های تعاونی به وظایف خود به عنوان تعاون‌گرا آگاه نیستند و این سبب شده تا ماهیت و عملکرد تعاون مصداق خودش را پیدا نکند.

وی خاطرنشان کرد: یک عضو شرکت تعاونی می‌تواند در یک شرکت تعاونی در قالب مجمع عمومی ایفای نقش کند و با جمع کردن سرمایه‌های خُرد یک فعالیت اقتصادی راه بیاندازند که سبب اشتغال‌زایی می‌شود.

دبیر اتاق تعاون خراسان‌رضوی یادآور شد: اداره تعاون تمام تلاش خود را می‌کند تا در هفته تعاون بتواند جایگاه و کاربرد تعاون را در جهان به عرصه حضور برساند.

رضویان‌راد افزود: اگر در کشورهای اروپایی موفقیت‌هایی اتفاق افتاده به خاطر جدی گرفتن تعاون است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه پنجم توسعه که تصدی‌گری امور تعاون به اتحادیه‌ها و اتاق تعاون واگذار شد، استان خراسان‌رضوی یکی از استان‌های پیشرو در این امر است.

دبیر اتاق تعاون خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی تصدی‌گری امور تعاون به اتحادیه‌‌ها و اتاق تعاون را اجرایی کردند که این سبب شادابی و عرضه بهتر خدمت تعاونی‌ها شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول