اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

اولویت‌های کاری بخش تعاون شناسایی شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اولویت‌های کاری بخش تعاون در آذربایجان‌غربی باید شناسایی شود.

اولویت‌های کاری بخش تعاون شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد عصر دوشنبه در جمع اعضای اتاق تعاون استان اظهار داشت: با شناسایی اولویت‌های کاری بخش تعاون باید با برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی بیشتر این اولویت‌ها عملی شوند.

وی با تاکید بر ارتقای جایگاه اتاق تعاون، ترسیم درست نقش تعاون در حوزه‌های مختلف اقتصادی را ضروری دانست و افزود: با ترسیم یک نقشه راه صحیح و اصولی می‌توان جایگاه اتاق تعاون را تقویت کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود افزود: کارکردهای تعاونی‌های مصرف در استان باید تغییر یابد.

وی یادآور شد: در صورتی که تعاونی‌های مصرف وارد سامانه توزیع کالا شوند، می‌توانند در چرخه توزیع و نظارت بر آن به صورت موفق عمل کنند.

دیزج‌نژاد ادامه داد: باید با حل مشکلات موجود تعاونی‌های کارگری نیز فعال‌تر شوند.

به گفته وی با توجه به صنعتی‌شدن استان و اشتغال تعداد زیادی از شهروندان در کارخانه‌ها ضروری است اتحادیه‌های کارگری بیش از پیش فعال شوند.

دیزج‌نژاد همچنین در راستای حل مشکلات تعاونی‌ها پیشنهاد داد تا شورای گفت‌وگوی بین بخش دولتی و بخش تعاون استان راه‌اندازی شود تا مسائل و مشکلات این بخش در این شورا مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم اتخاذ شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه بر مستحکم‌تر شدن حلقه‌های اتصال بین بخش خصوصی و حوزه تعاون با توانمندکردن بخش تعاون تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت به بخش تعاون در کشور نگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: نگاه ویژه به بخش تعاون بدان معنا نیست که تعاون باید توسط دولت اداره شود.

دیزج‌نژاد خاطرنشان کرد: حوزه تعاون توسط بخش خصوصی تجمیع شده و سامان یافته است که باید روابط این دو بخش به هم نزدیک‌تر شود.

وی ترویج گرایش بخش خصوصی به سوی تعاون را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در این راستا تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور اصناف، حوزه صنعت و معدن و تجارت و همچنین حوزه کشاورزی با اتاق تعاون ضروری است.

دیزج‌نژاد همچنین موضوع آموزش را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: اتاق تعاون با انعقاد قراردادی با آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های استان نسبت به ارائه آموزش‌های لازم در سطوح مختلف اقدام کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول