اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد

فائق آمدن بر مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه امر تعاون یکی از مهم‌ترین ارکان مورد نظر مردم و مسئولان است، با بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توان بر بسیاری از مشکلات امروز کشور فائق آمد.

فائق آمدن بر مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چند تن از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی با اشاره به هزار طرح تعاونی که در هفته تعاون به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: اعتبار این طرح‌ها حدود یک‌هزار و 50 میلیارد تومان است که سهم دولت در اعطای تسهیلات و پشتیبانی بیش از 650 میلیارد تومان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های چشمگیری در توسعه تعاونی‌های کشور انجام گرفته است، اظهار داشت: اکنون بیش از 180 هزار تعاونی در کشور مشغول فعالیت هستند که از این تعداد حدود 95 هزار تعاونی در دولت‌های نهم و دهم ایجاد شده است.

وی جایگاه تعاون در نظام جمهوری اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه پنجم توسعه مقرر شده است سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور به 25 درصد برسد.

شیخ‌الاسلامی در ادامه با بیان اینکه بر خلاف تبلیغات سوء دشمنان، روح همکاری و فرهنگ تعاون در کشور وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه امر تعاون یکی از مهم‌ترین ارکان مورد نظر مردم و مسئولان است، با بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توان بر بسیاری از مشکلات امروز کشور فائق آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در هفته تعاون در همه استان‌های کشور برنامه‌های مختلفی به اجرا در می‌آید که امیدواریم این هفته فرصتی برای تعاون‌گران پیش بیاورد که بتوانند فرهنگ تعاون را در کشور گسترش دهند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول