اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان:

سرمایه‌های‌ در قالب تعاونی‌ مشمول 20 درصد تخفیف مالیاتی است‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان سرمایه‌ را در قالب تعاونی‌ها مشمول 20 درصد تخفیف مالیاتی عنوان کرد و گفت: سهم کارفرمایان در این بخش تعاون و حضور در آن 20 درصد تخفیف پیدا می‌کند.

سرمایه‌های‌ در قالب تعاونی‌ مشمول 20 درصد تخفیف مالیاتی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: مدیران کشور باید با مردمی کردن اقتصاد در سالی که حمایت از تولید ملی نام‌گذاری شده از ظرفیت‌های موجود برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی استان اصفهان به دلیل ظرفیت‌های موجود خود در کشور حرف اول را می‌زند.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان تصریح کرد: در صورت فراهم شدن بستر لازم درآمدهای مالیاتی استان اصفهان می‌تواند به شش برابر میزان کنونی، افزایش پیدا کند.

وی خطاب به مسئولان استانی ادامه داد: به علت بار بالای اقتصادی استان اصفهان باید ستاد ویژه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی در استان و کشور تشکیل شود.

حاج‌رسولیها افزود: با اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی یکی از اصول واگذاری‌ها می‌تواند در فضای تعاونی‌ها و مشارکت مردم محقق شود.

وی اضافه کرد: تحریم‌های پیش آمده از زمان انقلاب تاکنون موجب ارتباط مردم با بدنه دولت در قالب خیّرین مدرسه‌ساز، مسکن‌ساز، دانشگاه‌ساز و هم‌چنین بازسازی در دوران بعد از جنگ تحمیلی با مشارکت مردم شده است.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی، می‌توان از ظرفیت تعاونی‌ها به شرط رفع چالش‌ها و مشکلاتی در زمینه صادرات، واردات، گمرک، بیمه و مالیات بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: برای خصوصی‌سازی سیستم حمل و نقل عمومی در مدیریت شهری باید به سمت و سوی تعاونی‌ها حرکت کنیم که برای تحقق این امر برای واگذاری اتوبوس‌رانی به شرکت‌های تعاونی اعلام آمادگی می‌کنیم.

حاج‌رسولیها سرمایه‌‌های در قالب تعاونی‌ مشمول 20 درصد تخفیف مالیاتی عنوان و تصریح کرد: سهم کارفرمایان در این بخش تعاون و حضور در آن 20 درصد تخفیف پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول