اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

استفاده از لباس فرم برای دانش‌آموزان درمیان الزامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: استفاده از لباس فرم متناسب با شأن دانش‌آموزان و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در تمامی مدارس این شهرستان الزامی است.

استفاده از لباس فرم برای دانش‌آموزان درمیان الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش درمیان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت نهادینه کردن تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش نماد وحدت مردم و مسئولین در یاری رساندن به نظام تعلیم و تربیت است، ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات سازمان آموزش و پرورش دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان با اشاره به رویکرد مثبت دولت نهم و دهم در بحث ارتقای شاخص‌های فرهنگی و توسعه نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بهترین فرصت برای اجرایی ساختن برنامه‌های تربیتی و پرورشی است.

براتی افزود: مسئولان و مربیان آموزش و پرورش باید از ظرف مکانی نظام جمهوری اسلامی ایران و ظرف زمانی دولت خدمتگزار برای اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های تربیتی، پرورشی و فرهنگی استفاده کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان، مصوبات شوراها را نقطه عطفی برای گسترش و پیشرفت آموزش و پرورش درمیان دانست و یاد‌آور شد: شورای آموزش و پرورش یک شورای راهبردی است که به عنوان اتاق فکر نقش موثری در حل مشکلات آموزش و پرورش دارد.

براتی با تأکید بر اجرایی شدن تمامی بندهای سند تحول بنیادین در شهرستان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که یک سازمان مردمی و مذهبی داشته باشیم تا با تربیت انسان‌های عالم، متعهد و متخصص زمینه پیاده شدن دستورات اسلام و قرآن را در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار درمیان گفت: استفاده از لباس فرم متناسب با شأن دانش‌آموزان و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در تمامی مدارس این شهرستان الزامی است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول