اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا اعلام کرد

آغاز طرح استعدادیابی ورزشی در مدارس بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ابتدای مهرماه را زمان آغاز طرح استعدادیابی ورزشی در مدارس این شهرستان اعلام کرد.

آغاز طرح استعدادیابی ورزشی در مدارس بویین زهرا

علی‌اصغر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه طرح استعدادیابی ورزشی از ابتدای مهر ماه سال جاری برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این شهرستان اجرا می‌شود، اظهار داشت: توسعه ورزش‌های پر تحرک در مدارس کشور از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نخستین مرحله از مسابقات تربیت بدنی نیز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس و مجتمع‌های آموزشی این شهرستان آغاز می‌شود، افزود: در تلاش هستیم تا با برپایی مسابقات فرهنگی و تربیتی در مدارس، دانش‌آموزان را به سوی پرتحرکی و نشاط بیشتری سوق دهیم.

وی با بیان اینکه هنر دانش‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی باید مورد استفاده و بهره قرار گیرد، عنوان کرد: دانش‌آموزان بویین زهرایی در دو سال گذشته در بسیاری از رشته‌های ورزشی و فرهنگی صاحب مدال و رتبه شده‌اند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به تولیدات فرهنگی در مدارس عنوان کرد: مراسم ویژه‌ای که در ایام سال در این شهرستان برای دانش‌آموزان برپا می‌شود، بیانگر این است که دانش‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی می‌توانند درخشش و خودشکوفایی بیشتری را از خود نشان دهند.

رجبی خاطرنشان کرد: آموزش از راه فرهنگ‌سازی صحیح از راه‌های مؤثری است که می‌تواند میزان رغبت و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به سوی عرصه‌های علمی و آموزشی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ستادهای ویژه امر به معروف باید در مدارس این شهرستان با جدیت پیگیری شود، تصریح کرد: لازم است تا ضمن اجرای راهکار‌های فرهنگی دانش‌آموزان را به سوی عرصه‌های امر به معروف سوق دهیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا متذکر شد: کانون‌های فرهنگی مدارس بویین زهرا نیز در سال جاری افزایش می‌یابند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا اذعان داشت: هنر اسلامی باید به عنوان محور برنامه‌های روزانه در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول