اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب جایگاه‌های برتر

دانش‌آموزان کاشانی مدال‌های دوومیدانی‌ کشور را درو کردند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب هفت مدال رنگین توسط دانش‌آموزان این شهرستان، در مرحله کشوری مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزی خبر داد.

دانش‌آموزان کاشانی مدال‌های دوومیدانی‌ کشور را درو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید احمد افراشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی‌امین دوره مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به میزبانی شهر یزد برگزار شد.

به گفته وی، امیرعلی اطلسی و امیرحسین ظهیری دانش‌آموزان کاشانی بودند که مدال طلای ماده 60 متر با مانع این دوره مسابقات در دوره ابتدایی را به دست آوردند.

این مسئول افزود: در دوره راهنمایی نیز، محمدرضا حجاریان مقام اول رشته پرتاب وزنه و حمیدرضا تولیت مقام چهارم رشته 110 متر با مانع را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، محمدامین برزی در رشته 110 متر با مانع و سعید همایی در رشته پرتاب دیسک، نیز محصلان کاشانی بودند که مدال طلای دوره متوسطه را بر گردن آویختند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان بیان داشت: ابوالفضل شیرینجانی دیگر دانش‌آموز کاشانی بود که در رشته 110 متر با مانع مقام چهارم، این دوره مسابقات را به ارمغان آورد.

افراشی متذکر شد: تیم‌های کاشان به نمایندگی از استان اصفهان در دوره متوسطه، رتبه سوم را به دست آورد و تیم‌های ابتدایی و راهنمایی این شهرستان نیز به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم کشوری را صاحب شدند.

به گفته وی، حسن فخرالدینی‌فرهنگی‌کاشانی نیز امر مربیگری تیم دوره متوسطه استان اصفهان را در این مسابقات برعهده داشت.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول