اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

جلوگیری از سودجویی افراد در تهیه پوشاک مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر جلوگیری از سودجویی افراد در تهیه پوشاک مدارس تاکید کرد و گفت: باید پوشاک مدارس توسط صنوف دارای مجوز انجام شود.

جلوگیری از سودجویی افراد در تهیه پوشاک مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور در پنجمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان قم با اشاره به وضعیت ارائه پوشاک مدارس اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان آماده‌سازی و ارائه پوشاک از هم‌اکنون نحوه ارائه و نرخ خدمات باید مشخص شده تا از هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: در شروع سال تحصیلی جدید با تصویب اکثریت اعضای کمیسیون، ارائه خدمات و تولید پوشاک مدارس با نظارت کامل به صنوفی داده می‌شود که فقط دارای مجوز فعالیت بوده و امکانات کامل را برای تولید پوشاک با کیفیت و مرغوب دارا هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برنامه آموزش 10 ساعته متقاضیان پروانه کسب صنفی برای آشنایی با قوانین نظام صنفی کشور را از دیگر مصوبات این کمیسیون برشمرد و گفت: آموزش متقاضیان فعالیت صنفی با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی در کیفیت فضای کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به جامعه با اشراف به مسائل قانون صنفی می‌تواند از بسیاری از تخلفات ناشی از عدم آگاهی به قانون جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: توجه به مقوله آموزش تدبیری مهم در کاهش جرایم صنفی محسوب می‌شود.

عالی‌پور با اشاره‌ به مصوباتی در خصوص نظارت بر قیمت انواع میوه، سیفی‌جات و چگونگی ارائه خدمات صنوف خرازی، آرایشی و بهداشتی در چارچوب موازین قانونی و شرعی، نظارت مطلوب را برای رفاه حال شهروندان با همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های نظارتی خواستار شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول