اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دانش‌آموزان نخبه گچسارانی مورد تجلیل قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: از 265 دانش‌آموز برتر و رتبه‌های زیر هزار گچساران در کنکور سراسری تجلیل شد.

دانش‌آموزان نخبه گچسارانی مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مدیر آموزش و پرورش گچساران در مراسم هفتمین جشن تجلیل از نخبگان کانون فرهنگی آموزشی قلم‌چی که با حضور دبیرکل مجمع فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از همه مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش که با تبدیل سنگر تعلیم و تربیت به سنگر جهاد و تلاش، خدمات علمی و ایمانی زیادی به دانش‌آموزان ارائه کردند، تشکر می‌کنم.

یدالله مرادی با بیان اینکه این دانش‌آموزان موفق نتیجه تلاش همه مدارس گچساران هستند، افزود: گچساران در سال جدید از نظر کمی در بحث قبولی کنکور رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: گچساران در سال گذشته دارای 35 رتبه زیر هزار بود در حالی که امسال تاکنون افزون بر 42 رشته زیر هزار را به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه گفت: روند علمی و موفقیت دانش‌آموزان گچسارانی روندی رو به رشد است.

مرادی یادآور شد: امسال از نظر کیفی رتبه‌های پیش‌بینی شده حاصل نشد و نخستین سالی بود که گچساران در کنکور رتبه تک‌رقمی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان امسال در زمینه ورود به دانشگاه‌های ایده‌آل نسبت به سال‌های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بود.

مرادی با معرفی دبیرکل انجمن فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دعوت از وی با وضعیت خاص بینایی به عنوان الگویی برای دانش‌آموزان صورت گرفته است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های این عضو بنیاد ملی نخبگان ابراز داشت: وی با وجود شرایط خاص بینایی با همت و تلاش نشان داد که محرومیت و کمبود امکانات در سایه تلاش و جدیت نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم از 42 نفر از دارندگان رتبه‌های زیر هزار کنکور، 110 نفر ورودی‌های مدارس تیزهوشان، 67 نفر ورودی‌های مدارس نمونه دولتی و 53 نفر از برترین‌های پایه‌های مختلف تحصیلی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول